Vice voor niet al te veel.

Started by Sharky01, November 04, 2013, 13:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sharky01

Ik ben sinds kort verslingert geraakt aan het vliegvissen en wil ook eens gaan proberen zelf wat vliegen te binden. Daar heb je natuurlijk een vice voor nodig en gezien het feit dat ik, financieel gezien, even een pas op de plaats wil maken, wil ik daar niet al te veel aan uitgeven. Hier en daar is mij ter oren gekomen dat , zeker als beginnend vliegbinder, een imitatie regal vice een goede optie is. Nu heb ik verschillende gevonden in de prijsklasse 30-40 Euro maar kwam ik ook deze tegen:
http://www.bogdangawlik.pl/product_info.php/cPath/76_79/products_id/2173

Heeft iemand ervaring met deze vice en/of deze webwinkel in het algemeen?

Koen

Prima te doen hoor. Heb als back-up en travel vice die ook aan geschaft. Ik denk dat op deze de meeste hun eerste vlieg gebonden hebben. Heb je als es bij vliegvis winkels bij je in de buurt gekeken? Deze staat meestal wel in het assortiment.

Beertje

Web winkel is oké. maar de vice is,.........je moet het maar zo zien:"alle waar is naar zijn geld", is een oud gezegde. En zo is het ook.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

maurice

Bij A&M heb je de zelfde maar dan compleet in kist.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

merijn1982

om mee te beginnen prima! ben zelf met een veel simpelere als deze begonnen ooit, en ook daar kon ik vliegen mee maken:)
Tight lines!!

HappyFisherman

Kijk idd eerst eens bij de sponsor, perfecte service.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Quote from: maurice on November 04, 2013, 15:09:33
Bij A&M heb je de zelfde maar dan compleet in kist.

Die hebben ze op moment niet meer, had ik ook al naar gekeken.

quaden

ik zou toch maar mailen, kan nooit kwaad toch

Sharky01


Arie de Vries

Ben zelf net een jaartje met vliegbinden bezig en heb ook zo'n vise. Gekocht bij onze sponsor A&M in zo'n kistje met het nodige bindgereedschap. Tot nu toe doet de vise prima waar hij voor is aangeschaft, nl haken vasthouden, maar ik begin nu wel uit te zien naar een klem met in ieder geval de mogelijkheid de haken te kunnen draaien. Maar om eens te kijken of het binden wat voor je is,  daar is hij zeker bruikbaar voor en je valt je er financieel geen buil aan.
Groet, Arie