De vangsten van de laatste tijd

Started by Gerrit72, November 21, 2013, 19:43:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Op Willem zijn snoekbaarzen na, lees ik al een tijdje niets over vangsten.
Vangen we niets meer? Vandaag toch een mooie dag, wel koud, maar met een heerlijk zonnetje erbij.
Ben benieuwd wie er gevist heeft en welke vissoorten er nog gevangen worden.
Zelf vandaag even gevist, een uur was genoeg voor een snoek.



Tijdens de dril kwam net een club scholieren voorbij. Direct 10 man om me heen staan, toen de snoek op het kantje lag.
Even alles tegelijk, snoek onthaken, vragen beantwoorden, oppassen dat ze niet op je hengel gaan staan etc. Een van hen maakte voor mij een foto.



Gevangen op een joehoe streamer.



Wel niet moeders mooiste...maar ja, dat ben ik ook niet  :-\
The only difference between men and boys is the price of their toys.

BV

Vandaag heerlijk gevist en gevangen;



twee en een half





uur zon en wind

Wittie

Afgelopen vrijdag er lekker op uit geweest. Veel ruisvoorns blankvoorns, windes en een enkele baars.
Op het laatst een voorntje en dacht die is binnen maar daar dacht een snoek net zo over. NA een dril van een paar minuten won de snoek en bleef ik achter met een doorgesneden lijn. Dat geeft overigens wel een aardige adrenaline rush.


wouter veuger

ha die gerrit, ik zou je toch bijna niet herkennen zo verdekt opgesteld achter die reel ;)

zelf niet heel veel vistijd gehad,want mijn vrouwtje werkt tegenwoordig op zaterdag,dus dat is papadag,ook schitterend natuurlijk.

kwa visserij moet ik van de zondag hebben als er tijd is,wel diverse snoeken en snoekjes gevangen,alleen weinig tijd en fut om een verslagje en fotos te plaatsen.


wat betreft ruis en blankvoorn,dat heb ik al een poos niet meer geprobeerd.


Willem

Mooie foto´s en vissen Gerrit!  ::goodjob::

Laatste tijd veel op snoek gevliegert, dit was de mooiste:
https://www.youtube.com/watch?v=Yu8_0zpKqzo

En nog een leuk middagje (2 aanbeten op film).
https://www.youtube.com/watch?v=yAiNjv5EZ5I



merijn1982

Tight lines!!

jur606

mooie vangsten voor mij in de laatste maand 2 keer even gevist ( keer 1.5 uur op voorntjes) stuk of 5 kleintjes (10-15 CM)
en 1 keer 2.5 uur op snoek buiten 2 volgers niks (wel een heeeeele grote gezien maar die wilde niet
hopelijk binnenkort wel even tijdelijk zuurstof kunnen laten happen :)

wouter veuger

Mooie filmpjes Willem,lekker muziekie eronder ook :)

Gerrit72

#8
Bedankt voor de reacties, leuk te lezen dat er gevist & gevangen wordt.
Wittie, je weet nu waar ze ligt, zou nog eens een poging wagen daar met een streamer.
Jur succes met de jacht op die grote, ben benieuwd!
Wouter, het was even crisis met al dat volk en het moest even snel (en op dat schuine kantje :-\)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rene V.

Hallo Gerrit,

Vandaag ondanks weinig visaktiviteit toch nog een snoekvan ong. 70cm gevangen,witte streamer :D

Groet Rene V.

Heintje Davids

Mijn vangsten zijn behoorlijk wisselend Gerrit. Ik snoek 1 a 2 keer per week en de ene keer vang ik goed tot heel goed en soms is het helemaal niets. Komt deels doordat ik vaak maar een uurtje ga en als ik niets zie jagen of een aanbeet krijg ga ik weer lekker naar huis en probeer het volgende dag opnieuw. En als het 'wild' is blijf ik een aantal uren doorvissen. Is het voordeel als je tegen de polder aan woont.

Gerrit72



Willem, de filmpjes kon ik op m'n werk niet kijken, net thuis dus even gedaan. Mooi man!
Vooral die springende snoek, helemaal goed.

René, mooie vangst (en die witte streamer van jou, is bij mij ook een favoriet ;))

Heintje, da's een mooie visserij (ben jaloers, ik heb vaak niet meer dan een uurtje).
En uren vissen daar kan ik helemaal van dromen  ::)
The only difference between men and boys is the price of their toys.