Groot forum onderhoud

Started by Plantje, December 01, 2018, 21:07:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

In verband met de problemen van half november is er een forum upgrade nodig. Deze ga ik vanavond uitvoeren en ik hoop de overlast zoveel mogelijk te beperken.

Mocht iemand hier toch hinder van ondervinden aarzel niet om Wilco of mij even te contacten!

Mocht je een forum post willen doen dan kan het raadzaam zijn eventueel getypte tekst tussendoor af en toe even in een notepad op de computer op te slaan (dus ook tussendoor tijdens het typen van een reactie!)

Plantje

Dat leek mee te vallen. De upgrade is uitgevoerd.

Ik hoor het graag als er nog zaken zijn die ineens niet meer werken.

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Ah, dan denk ik dat ik de Tapatalk mod even een update moet geven.

Heb je er veel haast mee? ;)

jo flyfishing

nee hoor, maar je vroeg naar zaken die problemen hadden na de upgrade.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

Jup. Bedankt voor het melden.

Get!em

Hier ook problemen met tapatalk.

Lastig op mobiel (gebruik ik meest voor forum zaken)

Tevens is de jpeg Bug nog aanwezig, waardoor je vanaf Apple zonder tpatalk geen foto's kunt oosten.
Ook aanwezig dis in nieuwe versie forum.

Graag extensie jpeg ook toestaan (dus met e)

Get!em

Info sectie geeft nog foutmelding, maar was al zo.

Plantje

Ik heb een nieuwe versie van de Tapatalk mod geïnstalleerd, maar volgens mij moet ik zelf nog even een paar dingen met permissies doen. Kijk ik nog even naar.

Mocht het nu al werken, dan hoor ik het graag.

jo flyfishing

Blijkt ok te zijn als dit lukt [emoji123]

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Plantje

#10
Ziet er goed uit dan!

Ik heb het Info tabje ook gefixed... staat wel nog een oude versie van de regels.
Edit: Info tabje weer uit gezet... Wanneer dat aan staat werken bepaalde andere zaken in de administratie niet. Ik kijk even voor een nieuwere versie van die add on. Anders zijn die andere zaken van de administratie mij op dit moment belangrijker

Plantje

Jpeg extensie is toegevoegd

Plantje

En het Info tabje is weg.... De regels kunnen we ergens anders wel kwijt :)

Get!em

#13
Test vanuit tapatalk.
Werkt, incl bewerken bericht en modereren eigen berichten.

Topper Plantje!

Plantje

Mooi zo! Was even bang, dat ik nog een hele configuratie door moest. Het stond bol van de rood gekleurde letters en dingen die ik nog allemaal moest moest moest doen... Heb het er maar even op gegokt