Forellenpark de Haere

Started by Barry, September 15, 2011, 16:32:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry

Morgen weer eens kijken in Doornspijk de Haere of het al wat beter is inverband de aalscholvers.
We zullen zien
Heeft iemand er laatst nog gevist

Barry

lord4163

Quote from: Guus Geluk on September 15, 2011, 16:32:15
Morgen weer eens kijken in Doornspijk de Haere of het al wat beter is inverband de aalscholvers.
We zullen zien
Heeft iemand er laatst nog gevist

Barry

Jammer dat ze beschermd zijn  :(

Barry

Ja dat klopt en als de boeren last hebben van de wilde ganzen in hun land nou knallen maar.

Als ik de haere was knapte ik ze sávonds wel op.

Arno

Zwaar kl.ten daar Guus ik zou voor een andere vijver kiezen morgen.
Het water is net bruine soep zo vies en als je geluk heb vang je wat met de vlieg maar dat is mij de laatste 3x niet gelukt
de mannen met de werphengel vangen ook niet best als ze geluk hebben vangen ze er max.4.
dit is wel allemaal voor vijver 4 op vijver 2 en1 vangen ze goed maar daar mag je niet vliegvissen.
Doe er je voordeel mee.

Gr Arno

vliegvisgek

ben benieuwd maar denk dat die kleine forel nog steeds hapjes zijn voor de aalschovers dus guus geluk :P

Barry

Volgens Arno was het zwaar kl.ten.
Dus ben ik naar emst gereden naar het Smallert.
Had daar nog een paar mooie forse jongens op droog en streamer.

Arno

Goede beslissing Barry.
ik was vorige week donderdag nog op de Haere snert bak en je vangt er slecht
en je ziet e geen vis aan de oppervlakte.

Gr Arno

vliegvisgek

toch jammer want vond het altijd een mooie vijver  maar ja het is zo maar weet wel dat het arie heeeeeeeeeeeeeeeeel veel klanten kost en hij er weinig aan doet en dat snap ik dan niet :-[

jelle

Quote from: vliegvisgek on September 17, 2011, 07:57:06
toch jammer want vond het altijd een mooie vijver  maar ja het is zo maar weet wel dat het arie heeeeeeeeeeeeeeeeel veel klanten kost en hij er weinig aan doet en dat snap ik dan niet :-[
heb je het er wel eens met Arie over gehad?
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Barry

Ik denk dat Arie het zelf ook wel ziet.
Maar ja de zwarte rovers zijn beschermdt.

vliegvisgek

zijn er al weer mede vliegivssers geweest hoorde dat het er weer redelijk was qwa vangsten alg vrij en forel te vangen was met vlieglat :P

Arno

vorige week had ik er 4 en deze week(maandag middag) 3 stuks wel heel diep of als je geluk heb in het verste kommetje lang het kantje daar pikte ik er 2 van de 3 maandag
het water is mooi helder en er stonden ook weer een stuk of 6 man om de vijver en dan blijft de zwarte brigade wel uit de buurt.
verder van horen zeggen dat er op het moment redelijk word gevangen

Gr Arno

alles gevangen met orange streamertjes met een goudkop er voor

vliegvisgek

oke arno zaterdag ga ik naar de kool en de andere week vakantie dus dan ga ik er zekers wel hen dank je je hoort van me ;)

Mr. Tinus

Mijn laatste ervaring daar was ook niet geweldig (begin dit jaar)
Maargoed je kunt net pech hebben.
Als de vangstrapporten goed blijven ga ik ook weer een keer die kant op
Ze verdienen nog een herkansing :-)

vliegvisgek

zo denk ik er ook over mr tinus blijft mooi daar niks mis mee jammer dat ze alleen vliegvissers  :Dop vijver 4 laten ??? en dat ie hap klare brokken heeft voor die zwarte rakkers >:( hij kan er best wat aan doen en er grotere forel in gooien 700 grams en meer want de 250grams en 350 grams zijn de snellehap voor de zwarte brigade >:(