Vandaag nog maar even sporten ..

Started by Koen, April 07, 2013, 09:15:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

.. met Perry in Maassluis. Es ff kijken of die rakkers er nog zitten :)

R.S.N Flyfisher


MarcelN

Kicken man, gebruik je wel steenvliegen? Ligt nogal dicht met ijs, koud windstil nachtje geweest.... ;D

Koen

komt ie nu mee  ;D zal der nog een paar binden :P

het wordt 9 graden vandaag. denk wel dat we een open stukje kunnen vinden :) je bent welkom Marcel, we beginnen hier:

https://maps.google.nl/maps?saddr=51.922448,4.2542&hl=en&ll=51.922465,4.25426&spn=0.0016,0.004128&sll=51.922461,4.25426&sspn=0.001606,0.004128&mra=mift&mrsp=0&sz=19&t=m&z=19

om 11.00 :)

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

MarcelN

Kom wel ff kijken, wilde eigenlijk eind van de dag even de pont over... ::) voor een sticker en wat dammetjes.
IJs was geintjuh ;D

Koen


Koen

twas weer goed vertoefen. beide lekker gevangen en MarcelN ff laten zien hoe het moest. Die staat er nog  ;D

MarcelN

#8
Nee hoor, had er snel 3 en een vette erbij, was ff knokken en toen....vast >:( van die zware had ik niet, dus wegwezen :-\
Was een goeie van Perry, jammer weer.
Maar goed, nu moet ik ze ook hebben, ben met haakje #14 bezig 3,3 gold fluor staartje, 15wkln lood en nu die body nog....ben slecht van geheugen :( Perryyyyyy stuur eens een berichtje met uitleg. Heb er maar ff 1 gemaakt van fuzzy bug die body, lijkt erop...

Koen


MarcelN

Ja zoiets was het, heb ook wat met cactus chenille gemaakt, maar wat een wazige aanbeten zeg, moet er erg aan wennen.
Misschien dat ik straks nog ff naar die 'sigaar' rijd en verderop..maar het was wel leuk, vooral die laatste voorn was best groot en de stok krom haha.

Koen

ja die aanbeten zijn inderdaad maar heel licht. Der zijn der weinig die de hele indicator naar beneden trekken. Mes en vorken noem ik het maar.

NickMSD

in maassluis?!?

waar zijn een beetje goede stekken met de vlieg want die zijn dacht ik zomaar op een hand te tellen hier in de buurt :$

Koen

in maassluis is het makkelijk, je zoekt gewoon de vaste stok vissers op  ;D

MarcelN

begrijp alleen die 'leef'netten niet zo van ze, er kwamen erna diverse dooie vissies langsdrijven, de meeuwen hadden een lol :(

Koen

Nee inderdaad.  Misschien es vragen de volgende keer.

NickMSD

en de gaag of het kraainest bijvoorbeeld, hebben jullie daar ervaring mee?

MarcelN

Aan de gaag had ik 3 grote auto's verspeeld, die waren groooot.
Kraaienest is wat ondiep aan die ene kant he.