Eerste keer op snoek vissen!

Started by Christof van den Berge, October 19, 2012, 18:56:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christof van den Berge

Aangezien op moment er een heleboel topic`s over het vissen op snoek en het binden van streamers zijn, wil ik er ook nog eentje bij plaatsen.

Morgenochtend wil ik voor het eerst proberen op snoek te gaan vissen, afgelopen dinsdag de snoekstreamer "helter skelter" gebonden op de visclub (lure and emerger)
http://www.lure-and-emerger.nl/patronenbindavonden/helterskelter/helterskelterpikesteamer.html#

Dus gaan we deze morgen maar even uit proberen op het water waar we afgelopen zomer zeer veel voorn hebben gevangen , en verhalen hebben gehoord over "grote"snoeken.
Voor mij is het de eerste keer dat ik met de vliegenhengel op snoek ga vissen dus ben benieuwd!



Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

hendri

succes christof, ben benieuwd naar je vangsten en wat je van de spectaculaire aanbeten vind.

BV

Veel plezier man!
En vangsten gewenst.
Ik ben helaas nog niet verder als volgers en kleine aanbeetjes.

Christof van den Berge

Jah ben ook benieuwd, klein voorproefje voor de snoektoer 2012
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Eric

Hoop dat je morgen het gevoel van snoek in je hand ook te pakken hebt hou je topic in de gaten ;)

Christof van den Berge

Vanochtend om 7.15 aangekomen op de visstek = dus veel te vroeg zag nog geen hand voor ogen.
Half uurtje gewacht in de auto, en toen naar de waterkant om de eerste keer de  "helter skelter" te water te laten.

Na twee uurtjes gezwiept te hebben niks gezien /gevoeld.
Jammer maar helaas deze snoeksessie had geen succes(jes) voor mij, hopelijk de volgende keer wel.
Was toch ook wel even wennen dat gebonk van een streamer aan je hengel ipv een goudkopje etc.


Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Eric

Jammer volgende keer beter aan het tijdstip heeft het in ieder geval niet gelegen

Gerrit72



Lekker bezig! Aan de streamer ligt het niet, geweldig mooi ding  ::goodjob::

Volgende keer komt de vangst vast en zeker :)
The only difference between men and boys is the price of their toys.