Nog 1 keertje dan (in 2011...)

Started by Sieger, December 29, 2011, 21:21:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus vandaag toch nog een keer op pad om achter de 'Platbekken' aan te gaan.... Nu niet op de bekende plekken, maar op 'onderzoek' naar nieuwe plekken op bereikbare plekken vanaf mijn (onze) woonplaats.......

Ik heb er op mijn blog een stukje over geschreven... voor diegene die het leuk vindt: http://tight-loops.nl/?p=1171

Samenvatting... Het was nat, fris en een harde wind... echt snoekweer dus.... We hebben weer een paar geweldige plekken gespot, die we nog een keer goed uit moeten peuren.... En we hebben snoek(jes) gevangen... Een prima dag dus...  :D

Even een paar kleine plaatjes... de grote zijn via de blog te bekijken...







Sieger

John

Mooi verslag op je blog Sieger.. :D. En als beloning voor de gure omstandigheden ook nog een snoek(je) ;D

Sieger

Quote from: John on December 29, 2011, 21:24:58
Mooi verslag op je blog Sieger.. :D. En als beloning voor de gure omstandigheden ook nog een snoek(je) ;D

Dank je John.... ik miste er vandaag 1 waar ik nu eigenlijk nog een beetje zuur van ben..... Grote bek en een geweldige kolk ... maar helaas maar 1,21345 seconden aan de streamer gehad...  ;) (ik weet waar ze ligt, dus.....)


Sieger

John

Dus......Morgen herkansing?? Of volgend jaar? :)

Sieger



Sieger

hendri

mooi verslag sieger, nu maar hopen dat ze er v logend jaar nog ligt.

Sieger

Dank je Hendri.... Ach dat merk ik dan vanzelf wel.... Of weer opnieuw op zoek... Ook niet erg...;)


Sieger

Jan Muisers


Schitterend Sieger. En de voornemens/plannen voor volgend jaar... ::top::  Wat wil een mens nog meer!


Herman

Goed bezig Sieger! Met een beetje geluk vandaag nog een keertje op pad, hopelijk met een beter resultaat dan afgelopen dinsdag.
En anders volgend jaar
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

John

Tsja Sieger,

Na het lezen van jou blog begon het bij mij ook weer te kriebelen dus heb ik vandaag ook maar voor de laatste keer dit jaar een streamer nat gemaakt :).

Met als resultaat onderstaande snoekdame,



85 centimeters schoon aan de haak. Ze had eerst geen zin om op de wal te komen.

Streamer inclusieff spinstangetje was ook aardig verfrommeld  :o


In ieder geval een leuke afsluiting van 2011 ;D

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Lekker John.... Mooie afsluiting...!


Sieger

Rossie69

beste vis john

stuur hem ieder geval naar herman die foto :)

mooi zo op de valreep

Herman

Heb em ontvangen van John.
Nieuwe koploper (oh nu verklap ik het...)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..