weer terug in het land....

Started by A{b}r{a}xa{s}, June 04, 2012, 19:33:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Weer terug in het land en, gezien de berichten die ik al kreeg, bij voorbaat al 'lichtelijk pissed' over wat er aan de gang is.  :-X
Inmiddels alles eens gelezen en ik wordt er niet echt vrolijk van (en dat is zacht uitgedrukt !).
Ik voel me niet geroepen om op elke posting waaraan ik me gestoord heb specifiek in te gaan, dan zit ik morgen nog te typen waarschijnlijk.
Als iemand me dat kwalijk neemt, dan is dat maar zo.
Daar heb ik simpelweg geen zin in, ik gebruik mijn tijd liever voor andere zaken.
Ik denk dat ik de grote lijn aardig in beeld heb en zal daar als zodanig op reageren....
Het ging fout na het sluiten van een topic...zoals aangegeven vond ik dat (achteraf na nog eens lezen) ook enigszins voorbarig.
Echter, de volgende postings in dat betreffende topic waren direct weer zodanig dat ik de reactie van Henk om het topic wederom te sluiten kan begrijpen.
Misschien had daar nog een extra toelichting bij gekund, maar ik denk dat de goede lezer niet anders kan dan concluderen dat de inhoudelijke discussie al (lang) niet meer was waar het om draaide.
Met betrekking tot dit topic wil ik wel aangeven dat de posting van Team niet kon, het is niet de bedoeling dat er direct op de man gespeeld wordt.
Bij deze mag dat als waarschuwing gezien worden.
Dat geldt voor elke posting waarin direct op de man gespeeld wordt of waarin de 'spelregeltjes van normale manieren van omgang met elkaar' vergeten worden.
Om die reden hebben wat mij betreft ook Gewo, Wilco en speycast een waarschuwing 'aan hun broek hangen'.
Het is immers, na de perikelen van enige tijd geleden, zo dat er beter op de inhoud van postings gelet wordt.
Dat er niet altijd 'per direct' op een posting gereageerd kan worden door een moderator lijkt me overigens duidelijk.
Wat de postings van Klaas betreft is de limiet nu bereikt.
Het gaat maar door en door.... en heeft nu een stadium bereikt dat ik het ga afstoppen.
Met ingang van vanavond (en natuurlijk is het te omzeilen...) zal de account van Klaas verwijderd worden en is hij niet langer als geregistreerd lid welkom op het forum.




golddigger

Balen Bas,dat je niet eens een paar dagen weg kan om lekker te vissen in kyllburg
Een verslag daarover had veel leuker geweest

Perry

Wilco

Bas,

Ik had je iets hoger ingeschat maar je daalt met stip

catchem

Rechtvaardige beslissing. Ik hoop dat je leuk gevist hebt.

bij

Bas,


heb je leuk en goed gevangen en een beetje weer gehad. Ben erg benieuwd naar je verslag als je tijd en zin hebt natuurlijk.

A{b}r{a}xa{s}

- het vissen was super !
- verslag komt tzt
- bericht gelezen en beantwoordt Wilco (punt.)

Gerrit72


Bas, topper, een passende reactie, jammer dat het nodig is, maar dit ging echt te ver...het moet wel leuk/respectvol blijven.

Hoop dat je lekker gevist hebt en zie graag wat verhalen en foto's!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

Ach viel wel mee toch? beetje jennnen, trekken, zagen, zuigen wat hij deed. Vorige keer bedreigde hij tenminste iemand.

Maar ik ben blij dat hij weg is.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Duidelijk verhaal Bas! Bedankt voor de toelichting.

Laat het ook vooral jou persoonlijk niet te veel raken.

Nu weer over naar de orde van de dag!

Mr. Tinus

"Je excuus maken betekent niet altijd dat je fout zit. Het betekent dat je de waarde van een relatie of vriendschap verkiest boven je ego."

Maar een excuus zal er wel niet in ziiten


Welkom terug bas ben erg benieuwd naar je kyll ervaring.

Bone F

Hallo Bas
Welkom terug en ik moest een paar dagen geleden denken als de kat van huis is........................ ;D Ik was ook nog ff van mening dat een ban misschien niet nodig was maar het blijft waarschijnlijk onrustig (bij tijd en wijle) door posts die kennelijk alleen ten doel hebben de boel op stelten te zetten. Ik dacht daarbij nog ff aan het cliché "een nachtegaal stoort zich niet aan het gebalk van een ezel" maar ja op den duur gaat dat toch irriteren. Je kunt wel schrijven dat je het nooit bedoeld zoals het er soms letterlijk staat, ik zou zeggen schrijf dan wat je bedoeld en laat dat andere achterwege. We kennen allemaal wel voorbeelden van de meest verschrikkelijke dingen die dan achteraf niet zo bedoeld zijn. Meestal is dat geen maar wel makkelijk excuus.

goe gedaan jochie

Frans


DMeijer

Als buitenstaander heb ik mij mateloos geirriteerd aan de overloze discussie dat is ontstaan en dat zal bij meerdere mensen het geval zijn. Ik begreep op een gegeven moment totaal niet meer waarom het ging. En bovendien doet dat de moraal onder de Forumers geen goed (bekende wielerterm), zeker niet als er op de persoon wordt gespeeld. doe dat dan buiten de forum om, zou ik zeggen. Politiek, afzeiken en geruzie om wie gelijk heeft en wie niet horen niet thuis op dit forum.
Maar hey Bas, mooi dat je terug bent. En gelijk de orde weer teruggebracht op ons forum! En nog belangrijker, aangeven dat het op onze forum gaat om vliegvissen en onze ervaringen daarmee. Je zou een goed voorbeeld geven Bas om een verslagje van jou visavonturen te posten.

Useless

Goed dat je orde op zaken hebt gesteld Bas.

De wijze waarop de discussie gevoerd werd stoorde mij persoonlijk nog niet eens zo vreselijk. Een forum is nu eenmaal een doorsnijding van de samenleving en dan weet je dat niet iedereen hetzelfde gebekt is en ook niet op dezelfde wijze zal reageren. Respect is nu eenmaal subjectief en wordt dus door iedereen anders geinterpreteerd. Persoonlijk haal ik bij dit soort postings mijn schouders op en ga gewoon vrolijk door met leven want dat is te kort om je over zulke fituliteiten druk te maken. Zonde van de tijd maar ik kan me aan de andere kant levendig voorstellen dat er ook mensen zijn die het tenenkrommend vonden en ook die hebben wat mij betreft gelijk dus terecht dat je hebt ingegrepen.
Toch vind ik het wel jammer dat het zo moet aflopen want uiteindelijk zijn hier geen winnaars maar slechts verliezers. Want wat je ook van Klaas mocht vinden, uit zijn postings bleek wel dat hij verstand van zaken had op gebied van vliegvissen en ik heb toch ook regelmatig goede bijdragen van hem voorbij zien komen. Helaas kwam het zo nu en dan zoals men hier wel eens placht te zeggen "wat rottig zijn strot uit".

Nu alle hectiek achter de rug is heb je volgens mij nu alle tijd om een mooi persoonlijk verslag te maken van de vliegvisbevindingen van afgelopen weekend dus we wachten in spanning af  :).

jur606

Ach ja nogmaals, in mijn optiek ben ik te gast op het forum en probeer me te gedragen naar de regels.
en probeer te dingen te behandelen zoals ik ook  behandeld zou willen worden.

bas ik wil plaatjes kijken (foto's van je vangsten zien  ;D
)