Gastvissersdag 14-09-14 Lure and Emerger "de foto's"

Started by Troutbuster, September 15, 2014, 17:17:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders,

Hier een compilatie foto's vaneen mooi dagje Wranghe, met dank aan Peter "Bronco Billy" Lambrechts voor de foto's.



volgens Hans Matthijsse, beloofde het een mooie dag te gaan worden, en dat werd het!



Mooie vis voor Christof



Jan Damman eindelijk met een kromme hengel!



Troutbuster aan de drill



Christof, Hans en op de achtergrond Bram Zanis die er uiteindelijk een stuk of 18 wist te "snaaien"



Een van de mooie forellen van Bronco Billy



Prijs in "the shallows" bij het moerasje voor Christof, Theo Rijke zit erbij en kijkt ernaar!



De Wranghe in Optima Forma

Gr

Jan
"Petri Heil"


FSCHAMP

Mooie foto's en een mooie plas water op het eerste zicht. Moet zeker een leuke bedoening geweest zijn te zien aan de lachende gezichten. :)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Troutbuster

Gino,

Op de Wranghe is het altijd feest!  ;D ;D ;D ;D

Als je ook een keer wil vliegvissen op een van de mooiste forellenwateren van NL, dat kan!!

16-11-14 is je kans!

Laat maar weten

Gr

Jan
"Petri Heil"


FSCHAMP

Jan,

ik had graag op je aanbod ingegaan, ware het niet dat ik niet kan, ik ga die dag met iemand van mijn werk een duo vliegviswedstrijd op het meer van Virton vissen.  En deze gaat jaarlijks door rond de 16 de of 17 de November.  Het zal voor een andere keer zijn, maar toch bedankt voor het aanbod.

Nu ik wens alle deelnemers veel suc6 en een topdag zoals vorig weekend.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>