OVM forumdag 25-04-15

Started by Troutbuster, January 21, 2015, 15:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Quote from: Bert J. on April 26, 2015, 21:26:49
We hebben op zeebaars gevist (met kans op zeeforel)

Oké, maar ik dacht dat je nu meer kans had op zeeforel dan zeebaars vandaar mijn gedachtengang.

In ieder geval is bij jouw de nul er al af voor het nieuwe zeebaars seizoen en heb je ook een mooie OVM beekforel op je palmares. Goed gedaan man.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Bert J.

Dank jullie. Heerlijk om een ''echte'' ovm-forel te vangen.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

MarcelN

100x beter dan zo'n vetgemeste drb obesie forel, zie er net weer één over facebook voorbij komen, wat een gedrochten zonder staart zijn dat zeg, en het kost nog geld ook ;D

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Joost S.

Wat een plaatje Bert,  ::goodjob::.

Steelhead

Ik ben een van de weinige die geen bot gevangen hebben denk ik. Ik heb helaas ook geen forel gevangen. Dus eigenlijk toch bot :o
De wind had ietsje minder gemogen van me, maar voor de rest een prima dag. Bedankt voor de organisatie, het was gezellig en ik won ook nog een klos met 100 mtr 20lbs backing!
Goeie chauffeur had ik ook nog! Bedankt Scaramouche
my best memories are not that old!

Joost S.

Ik heb zojuist mijn prijsje ontvangen.

Heel erg bedankt Muddler.nl en Jan Troutbuster.

Mooi doosje man, kan ik goed gebruiken, ;-).

Troutbuster

 ;) ;) ;) ;) ;)

Dacht ik wel!!

Plezier Joost!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Franky Boy

Mooie bruine forel Bert J !
En voor iedereen: Die zalmpjes zijn gemerkt door het afknippen van de vetvin (onder verdoving uiteraard).
Dus als je een 'forel' vangt waar de vetvin ontbreekt of een klein knobbeltje is, dan is het een zalm!
Hoe moeilijk kan het zijn?
::hulp::

Bert J.

Dank je. Het blijft een prachtig meer. Doet me elke keer weer een beetje aan Denemarken denken
met zijn heldere zoute water, de mooie forellen en de stenen dammetjes.
Erg jammer dat het met de grote regenbogen minder gaat. Ik ben wel benieuwd hoe de zalmpjes zich de
komende jaren gaan ontwikkelen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de beestjes maar vijf jaar oud worden. Klopt dit?
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Franky Boy

Als ze de 5 jaar halen, zou dat al heel mooi zijn, Bert J. :) De regenboogforellen worden (maximaal!) ook niet veel ouder.
Met dat verschil: Dat die zalmen na vier jaar in het OVM dan al meer dan een meter lang kunnen zijn!
Laten we hopen dat we dat nog een keer gaan meemaken...

Bert J.

Ok, dat regenbogen niet veel ouder worden wist ik ook niet.
Mooi man die zalmen. In de backing....
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift