OVM (Nieuw seizoen '14-'15)

Started by Franky Boy, December 01, 2014, 08:47:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger



Sieger

MarcelN

Die foto is mislukt, zijn hoofd is niet scherp ::)

Arno

vind ik ook en die onderste vis is lelijk de stippen zitten niet mooi gelijkmatig verdeeld.

Gr Arno

Franky Boy

:)
Ja dat waren de foto's van de forel van Thomas van Schendel!
De foto's zijn perfect, want hetgeen waar het om gaat staat er scherp op!
:)
Bedankt Sieger! (Jij bent handiger dan ik met Internet - Niet zo moeilijk om handiger dan ik te zijn... :) )

sjoerd

Quote from: MarcelN on January 07, 2015, 07:10:46
Die foto is mislukt, zijn hoofd is niet scherp ::)


Als ik zie wat ik zie is de vis dan vals gehaakt???      :) :) De vlieg lijkt echt ergens aan de buitenkant te zitten. Neemt niet weg dat het een mooie bruine forel is!!

Rossie69

Sjoerd dat verneem ik ook.

maar mooie vis.


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Twan

vandaag geblankt. niet lang gevist. tot circa half 1. ik had na een half uur mijn hengel door midden, dus de zin om te vissen was grotendeels over. andere vissers hadden ook niks.

Hidde

Hoe krijg je die hengel doormidde dan?

Twan

Quote from: Hidde on January 17, 2015, 21:10:40
Hoe krijg je die hengel doormidde dan?

gewoon tijdens het werpen ineens krak! 2de deel van boven. balen!

MarcelN

Mooi verhaal, ik had het een keer daar op de LW met mijn nieuwe Z-Axis 10' #6 nog nooit mee gevist, leg de reel op de stoel van de auto, deur open.....lijn door de ogen lopen.....zoeeeefffff windvlaag > deur dicht  >:( netjes opgelost door de dealert in R'dam.

Troutbuster

Broeders,

Vooruitlopend op het originele topic,

Noteer vast in je agenda,

25 april as. de OVM forumdag, georganiseerd door Marceln en ik zei de gek :P

Wat gaan we, naast vissen uiteraard, allemaal doen??

Verzamelen bij de Stormvogel om 7:30, na begroetingen, omhelzingen, Oh'en en de nodige bakkies leut, gaan we ieders weegs rondom het OVM

Lunch moet je zelf meenemen en/of regelen!

's middags wederom verzamelen bij de Stormvogel om 16:00 uur alwaar we gezamelijk een happie eten (wellicht BBQ) en een verloting houden met de door  de forumsponsoren beschikbaar gestelde prijzen en prijsjes

Kosten voor deze BBQ weet ik op dit moment nog niet maar daar kom ik uitgebreid op terug (zal wellicht rond de € 15,- hangen)

Hopelijk doen de weergoden een positieve duit in het OVM zakkie en hebben we een mooie dag.

Nog niet opgeven hier !! (mag wel, maar hoeft (nog) niet)

Details, en dus opgeven, lijst van deelnemers en..... nog een leuk detail.... volgen binnenkort in het officiele topic ::)

Alleen opgeven op dit forum, alleen forumleden!

Wordt gaaf!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

 ::agree::  Als alles meezit (en op het eerste zicht is dit) zal ik er zijn.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Leuk leuk, laten we hopen op beter weer dan Rob's 3 eerdere pogingen in het verleden.
Franklin gaat voor de vissen zorgen :P dus bijna vangst garantie, nu maar hopen op een strenge na winter ::agree:: dan kunnen we op het ondiepe ook weer genieten.

Koen

Iemand toevallig Sepp zijn witte Vision hengel bij het ovm gevonden?

Troutbuster

Quote from: Koen on January 19, 2015, 18:02:08
Iemand toevallig Sepp zijn witte Vision hengel bij het ovm gevonden?

Een witte??
Vision??
#6 ??

Ehhh....

Nee niet gezien ;)

Flauw, ik weet 't

Mooi klote, en ik hoop dat er idd een eerlijke vinder is die zijn of haar vliegvisplicht doet!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Twan

Ik was er zaterdag, maar niks gezien. Sepp zal er wel op zondag zijn geweest of niet?

MarcelN

Ja er was een cursus 2-handig werpen geloof ik of zoiets, was het nu de hengel van Sepp of niet!?


MarcelN

Ja ik slaap half tegenwoordig geloof ik, die hengel zal wel snel op marktplaats of 2e hands sites staan, rare lui zie ik er ook vaak ff stoppen. Schuurpapiertje en of wat thinner en die gegevens zijn er af >:( voor €50,- mooie hengel en ze kunnen weer snuiven.
Zat die reel er ook nog op? :'(
Stom systeem dat FB, vind ik leuk NOT!

Arno

mmmhhhnnn vrijdagmorgen weg zeebaars vissen slapen in hutje bij stormvogel zaterdag OVM slapen hutje en zondag nog paar uurtje op de zeebaars vissen.

ik ga eens kijken of dat gaat lukken.

Gr Arno

Franky Boy

Zit er dan nog steeds zeebaars aan de Maasvlakte of Nieuwe Waterweg?
Ik denk dat de kans op zeeforel nu groter is.
Of ben ik abuis...

sjoerd

Jazeker Franky, Arno doelt op zijn deelname aan  de Forumdag op 25 april en dan kunnen de eerste zeebaarzen er alweer zijn.

gr Sjoerd

Franky Boy