Nog 3 dagen aftellen.... Klaar voor Ierland.....

Started by Sieger, May 16, 2012, 18:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sieger

Nog een paar dagen thuis, zaterdag een paar uurtjes Flyfair en dan op naar Ierland....!

De spullen staan al klaar en de zin is er al een hele tijd.... Hopen dat het weer een beetje meedoet en dat de zalmen de rivier optrekken.....

Nog 3 dagen dus...... :)


Sieger

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

veel plezier! niet vergeten om savonds de plaatselijke kroeg in te stappen en van de Guinness, en met een beetje geluk een traditioneel iersch bandje, te genieten :)

Sieger

Ga mijn best doen Bas...

We gaan naar Foxford (mayo county).... Rivieren in het Moy-gebied... De Moy, Easky en nog een paar... In elk geval 3 dagen zalmvliegen, maar ook nog 3 dagen vrij gehouden om op forel te gaan....

Onze gids Paddy heeft heel veel met de Ierse tradities en een cultureel avondje gaat zeker lukken.. Voor mij dan zonder Guinness, vind ik net carboleum.... Hou het wel bij een wiskietje..... 😉


Sieger

John

Veel plezier Sieger, en wellicht spreek ik je zaterdag nog even.


HappyFisherman

Heel gaaf! Kan me voorstellen dat je er zin in hebt ;)

Guinness is net slappe koude koffie, maar de derde Pint smaakt vaak al stukken beter dat de eerste HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Koen

Quote from: Sieger on May 16, 2012, 18:23:09
Ga mijn best doen Bas...

We gaan naar Foxford (mayo county).... Rivieren in het Moy-gebied... De Moy, Easky en nog een paar... In elk geval 3 dagen zalmvliegen, maar ook nog 3 dagen vrij gehouden om op forel te gaan....

Onze gids Paddy heeft heel veel met de Ierse tradities en een cultureel avondje gaat zeker lukken.. Voor mij dan zonder Guinness, vind ik net carboleum.... Hou het wel bij een wiskietje..... 😉

Guinness moet je leren drinken, pas als je er 3 achterelkaar op gehad heb mag je pas zeggen of je het lekker vind ja of nee. ik vond ut lekker, maargoed, was na 3 ook wel dronken  ;D

Sieger

 ;D heb een redelijke ervaring met die drab....  Laat maar.... Gewoon doorspoelen....


Maar bier, ale etc. Is sowieso niet aan mij besteed..... Single malt of een mooi wijntje dan weer wel....


Sieger

Johan

Trip of a life time buddy.
ik hoop dat het onvergetelijk voor je wordt.

Johan

Sieger

Dank je Johan... Hoop dat ik me kan inhouden bij het aanslaan..... 😚


Sieger

aalbrecht

Quote from: Sieger on May 16, 2012, 18:41:44
Dank je Johan... Hoop dat ik me kan inhouden bij het aanslaan.....
NIET SLAAN ?????????? moet je nu toch weten heb je zelf in je vorige verslag  vermeld maar veel plazier en vang ze die mooie vissen groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

Sieger

Dat was Johan in Schotland Aalbrecht....... Ik heb de vorige keer alleen op forel gevist, dan moet je aanslaan. Bij zalm juist niet...😊


Sieger

vliegvisgek

nou sieger dan wens ik je heeeeeeeeel veel plezier en dat je zalm en forel mag vangen dus nogmaals top tijd gewenst ;)

johannes


aalbrecht

dat is waar ook johan was dat.stom he maar ga je goed daar
vliegvissen is een passie

Raymond

Sieger, erg gaaf joh!!! Heel veel plezier daar en we horen het wel als je terug bent...
::wtf::

dryfly

Ha die Sieger,

Ik kan goed begrijpen dat je erg veel zin hebt in die trip, is natuurlijk niet niks 1e keer op zalm. Ik wens jou en je vismaat natuurlijk een goede vangst.

Groeten Jurgen
Ne pas pipi contre le vent

Rossie69

Veul plezier en haak dr 1tje,voor de kick.

wedden dat je hartje sneller gaat slaan ;)

goeie reis.


Sieger

Quote from: dryfly on May 17, 2012, 08:25:54
Ha die Sieger,

Ik kan goed begrijpen dat je erg veel zin hebt in die trip, is natuurlijk niet niks 1e keer op zalm. Ik wens jou en je vismaat natuurlijk een goede vangst.

Groeten Jurgen

;D ;D Grapjas.....  ;)


Sieger

Sieger



Sieger

dryfly

Ik dacht, dat kan vast geen kwaad die extra gelukswensen.
Ne pas pipi contre le vent

Sieger

 ;) nee denk het ook niet... Gaat ons vast lukken om er iets moois van te maken Jurgen....!


Sieger

Bert J.

Als ik je niet mocht treffen op de Flyfair, veel succes en lol in Ierland! Geniet er van.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Gewo

Veel plezier en grote vangsten toegewenst Sieger en ja een wiskietje op zijn tijd mmmm :D