Snoek water in Rotterdam?

Started by Koen, February 01, 2013, 18:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

kunnen we niet een leuk motor topic doen?  met wat foto's en zo?  BIKE AND FISH  8)


Freek

De enige motor waar ik mee gereden heb is een honda crf125 zonder kenteken toen ik 17 was, konden ze niet waarderen op de middelbare school hahaha

ben

Ik reed altijd op een Zundapp, maar wel met een mooie wegtrekker achterop!!!! ::top:: ::top:: ::houdoe::

Gert

Quote from: Hilco on February 07, 2013, 22:21:06
kunnen we niet een leuk motor topic doen?  met wat foto's en zo?  BIKE AND FISH  8)

Nou, maak jij een topic? Hierbij alvast mijn avatar in het echie.



Groet,
Gert

ben

Quote from: Gert on February 08, 2013, 01:03:54
Nou, maak jij een topic? Hierbij alvast mijn avatar in het echie.



Groet,
Gert
Stoer hoorr, maar waar is die Wegtrekker?????

hendri

Quote from: speycast on February 03, 2013, 16:08:23
ik wil er maar 1! een duc. monster. 

hendri  hier staat er 1 in de garage een mat zwarte  duc monster

wat doet die bij jouw in de garage dan? rij je er niet op?

Koen

Miischien morgen noge s proberen in het noorderkanaal of anders weer in de plasjes naast de snelweg :)

Koen

en nu maar hopen dat nie alles bevroren is  ;D

Koen

Het was allemaal goed bevisbaar en Rene heeft aan mij laten zien dat er inderdaad snoek in het noorderkanaal zat. hij heeft een 60-er weten te vangen :)

hendri

dan rijd het vrouwtje wel op een leuke brommert bert.
ps, kun je zo slecht moterrijden dan dat je verwachting is dat je het niet overleefd? ;D ;D

hendri

haha man hou op, dan loopt je de stront dun uit de broek man.

gashendel is ook gemaakt om aan te draaien he, zo af en toe ff iets minder kan een hoop lol meer opleveren.

maar ja, als je een racer heb, dan ga je er ook niet mee touren. tenminste toen ik mn cbr nog had was het ook gas is alles, remmen is angst.

hendri

haha wat dat betreft blijf je gewoon een ondeugend rotventie. ;D
maar das wel het mooiste, zo had ik afgelopen zomer de moter van mn zwager ff mee naar het werk. ook zon buikschuiver, eerst ff door het dorp gereden, en een bult gas natuurlijk. nog geen 5 minuten zat ik op dat ding, politie. liep gelukkig met een waarschuwing af. maar oei oei oei, als ze me snelheid gemeten hadden was ik echt alles kwijt.  :'( :'(