Ziekenhuis perikelen. (update)

Started by Henry, October 01, 2011, 16:42:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Al even niets mij mogen vernemen, maar zeker niet vergeten. De toedracht is jullie allemaal bekend. Nu even een kleine update..

Sinds vanmorgen 07:00 uur zitten wij in het ziekenhuis,nou ja ik zitten en zij meer liggen en bijkomen van de weeen. Het wordt sinds vanmorgen opgewekt.

Tot vanavond 2100 uur mag ik er bij zijn.
verwachting is dat we/zij er zeker tot morgenmiddsh mee brzig zal zijn..

Zal morgen een update geven. En via Bas de exacte gegevens over gewicht etc door geven.

Na dit alles ben ik weer meer hier te vinden.


Nou. Een kleine update.

Vanmorgen om 9 uur was ik weer paraat in het ziekemhuis. Na een zware nacht waarin weinig werf geslapen. En de half uurtjes die je slaapt afwisseld met telefoon bekijken in de amgst dat je hem niet gehoord heb.

De weeen zijn heftig nog te weinig ontsluiting en nog steeds afwachten. Om 12 uur een pijnstillende naald in het bovenbeen,ligt ze.nu lekker te slapen. Papa zit nog te wachten in het ziekenhuis. En dat met dit weer... buiten is het niet tw houden.


A{b}r{a}xa{s}

even werken dus nog (en meekijken voor jou :) )  ....sterkte met de bevalling en dat alles goed mag gaan met moeder en kind !

christianvt

Veel succes/sterkte tijdens de bevalling en dat er een gezond kindje te wereld mag komen!


bij

Een goede en snelle bevalling toegewenst. Ik heb altijd als man het gevoel dat je alleen kunt kijken maar verder niets kunt doen, tot dat....

Bert J.

The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Arno

SUCCES  vrouw van Henry en Henry en dat er een gezonde kleine mag komen.
Gr Arno

peter

Mij niet bekend Maar Fam Henry heel veel sterkte gewenst komt goed met de Nieuwe forummer
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Patrick(WF)

Sterkte en succes. Zal vast goed komen  ;)
Groet Patrick

Plantje

Sterkte! Ik mag hopen, dat we snel mogen horen welke nieuwe wereldburger er bij is gekomen!

Rossie69

geniet er maar van zou ik zeggen ;)

voor dat je het weet,lopen ze de deur uit hahaha.

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

maurice

 sterkte en veel vreugde wens ik je toe
::bbq:: ::proost:: ::proost::

DMeijer

Veel sterkte en houd je adem niet in van de spanning!

A{b}r{a}xa{s}

Henry smste me de volgende update :

Goedemorgen. Nou de volgende update kan jij die plaatsen. Vanacht om 02:15 is onze dochter jaelynn kenya geboren 3390 gram en ruim 50 cm lang. Heb sinds gisterochtend 1/2 8 ongeveer 1 uur geslapen. 

christianvt

Van harte Henry met jullie dochter!! Geniet er van!

Rossie69

kijk aan eindelijk dan.

gefeliciteerd Henry en moeder.

eindelijk


Bert J.

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Plantje

Uiteindelijk dan toch nog alles goed gekomen! Gefeliciteerd!

goswit

Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Arno

Henry en Ega van harte met de geboorte van jullie kleine meid.

Gr Arno

forel


Jan Muisers


Mooi dat ze er is, henry. Van harte gefeliciteerd. Dit geldt natuurlijk ook voor de moeder.

En nou lekker gaan genieten.

Jan.