Funen 2015

Started by EB86, April 20, 2015, 21:51:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

EB86

Hey iedereen,

nog een paar nachtjes slapen en ik mag weer een weekje vissen op Funen!! Alweer voor de vierde keer en hopelijk kan ik wat mooie vangsten noteren. Heb vooral ook zin om lekker in de rust te genieten van de natuur. Ben benieuwd of er nog meer gaan en of er al mensen zijn geweest? Hoe zijn de vangsten? Wellicht is er ook al geep als leuke bijvangst :)

Lowlander69

Vorige week geweest met m'n maat, ca 40 uur gemaakt. Resultaat 1 forel van 45 cm, 1 losser. Verder geen vis gezien.
Veel wind gehad uit het Westen tot Noord-Westen. maakte het niet echt aangenaam een makkelijk.
Hoeft ook niet, maar was nu wel heeeel erg taai.
Resultaten bij de locals was ook nihil. Spinners konden schaars nog een visje vangen.
Eind september nog maar weer eens die kant op.

Succes en vooral genieten van de omgeving daar (blijft mooi).

Groetjes Harry

Bert J.

Vismaat Hein is in z'n uppie vier dagen achter de zeeforellen aan geweest vorige week.
Hij heeft er toch 16 gepakt, plus de nodige missers. Dus het kan wel!
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

EB86

Het blijft altijd onvoorspelbaar. Ik heb er ook wel zin in om veel verschillende stekken te proberen, dus ga lekker rond rijden en kijken hoe het is.
Ik ben gelukkig snel tevreden qua vangsten  :)

jur606

Jaja zaterdag gaan we weer die kant op met het gezin,weekje bijtanken.

Lekker genieten lekker vissen met mijn zoon (10jaar)
eens kijken of hij dit jaar rechtop blijft staan (en niet zijn pak vol water krijgt :P)
en eens kijken of hij dit jaar wle visjes gevangen krijgt (hij in iedergeval spinvissend ik beide)
Lekker buiten vissne wandelen fikke stoken op het stand met mijn kinderen etc... genieten 2.0

Piet Piraat

Nog 1 nachtje slapen en dan die kant weer op. Lekker lang weekend vissen en struinen langs die schitterende waterkant.
En dan natuurlijk 's avonds met elkaar de mooiste en meest sterke visverhalen oprakelen onder het genot van een drankje.
'k heb d'r zin in. Gezelligheid en een mooie hobby,de  ideale combi.

Misschien volgt er t.z.t. wel een kort verslag.....

Marco B

Veel plezier daar Geri. Maar dat zal best lukken.
Voor het eerst sinds een jaar of 8 geen voorjaars-zeeforeltrip voor mij. Best lastig als ik de foto's van mijn vismaatjes zie die er nu zijn. Maar wie weet: er is ook nog een najaar. En waarschijnlijk maak ik het van de zomer in Noorwegen wel weer goed :), hopelijk samen met je vader.
Van wat ik er van hoor zijn de vangsten op dit moment nog niet super, maar er wordt wel gevangen en dat is soms ook wel eens anders. Blijft een onvoorspelbaar gebeuren, maar daarom misschien wel zo ontzettend leuk en spannend.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

EB86

Het is inderdaad taai. Ik heb helaas nog maar 1 aanbeet gehad op de Pattengrissen, voor de rest nog niets. Ben tot nu toe bij de Sukkenfabriken en Flyvensendet geweest. Hopelijk morgen meer succes. Nu eerst toeristische dingetjes doen met het vriendinnetje.

EB86

Vandaag wel wat mooie forellen zien draaien. Voor de rest heel veel aanbeten van gepen gehad en ook wat kunnen haken. Blijven leuke bijvangstjes en zo ben ik van de 0 af  8)