Site onderhoud en overnemen forum

Started by Plantje, September 30, 2016, 15:06:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Plantje

De komende tijd ga ik me meer en meer bezig houden met het onderhoud van de site en de database om op de langere duur het forum geheel over te nemen. Op de langere duur zal er wellicht het één en ander veranderen. De "look and feel" zal misschien wat anders worden en misschien komt er het één en ander bij. Wellicht wordt de koppeling met de Facebook pagina ook wat officiëler gemaakt.

Wat blijft is dat de inhoud van dit forum blijft bestaan. Er gaat niet overgestapt worden naar een andere forum software. Gebruikers kunnen gewoon blijven inloggen, hun berichten posten enz enz. Net zoals je dat altijd al gewend was dus!

Omdat ik nog veel te leren heb zal er echt ook wel eens wat mis gaan. Soms heb ik dat zelf direct door en kan aan het werk om een fout te herstellen. Soms zal de fout zitten in onderdelen die ik zelf niet gebruik. Schroom in zulke gevallen niet om hier melding van te maken! En soms ligt wellicht het forum er even helemaal uit. Vooral dat laatste wil ik zoveel mogelijk beperken!

merijn1982

Tight lines!!

Floor

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Jan Damman

Rudy,

::top:: dat je het stokje van Bas overneemt en het forum in de lucht gaat houden  ::goodjob::
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

PdH

Dat is mooi , Plantje. Succces gewenst met het onderhoud en beheer.
Zou zonde zijn als het complete forum wegvalt.
grtn, Peter.

John

Mooi wark Rudy!!  ::goodjob::Blijft toch een mooi forum om zomaar verloren te laten gaan.

Maareh? neem Je nu ook de roze blouse van Bas over...  ::slaugh::

Plantje

Niksnie geen roze voor mij! Ok, voor deze eeeeeeeene keer dan! :)

Sieger



Sieger

Gerrit59


Scaramouche

Dat is goed nieuws, dank voor het in leven houden!
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F

Zo ik ben er  weer en open de site met goed nieuws zie ik. Een oud spreekwoord, als de nood het hoogst is leer je je vrienden kennen!😊Mag ik dan meteen ff een een voor mij oud zeer aansnijden neee geen gejeweetwel maar een vraagje.

bij

dank je wel dat je de site in de lucht wilt houden. Dat het af en toe niet bereikbaar is maakt mij niet uit. De site blijft bestaan en dat is het belangrijkste. Nogmaals dank je wel dat je dit op je wilt nemen.

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

sjoerd

Goed werk Plantje !!Veel succes ermee, Zwolle rules, haha

Raymond

Helemaal top, Rudi!!!

::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::
::wtf::

Arie de Vries

Groet, Arie

vdKaa

Ik ben erg blij dat deze bron van vliegvis-informatie blijft bestaan. Zowel voor de beginnende als gevorderde vliegvisser is hier vaak het antwoord op een vraag/probleem te vinden. Mooi dat dit blijft bestaan!

Rudy, dankt voor je inzet voor deze site!


Groet,
Johan
Fouten zijn kansen om iets te leren

Menno_siemensma

Top, mooi dat dit platform in de lucht blijft voor de komende tijd in ieder geval en hopelijk zo lang als mogelijk is.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje

Ik zie geen reden om het uit de lucht te halen. Zolang ik die reden niet zie blijft het gewoon bestaan. Of ik moet technisch helemaal in de knup raken :) Maar voor die situaties heb ik ook al de nodige handreikingen van forumleden gezien!

maurice

#20
@plantje,  Betekent hen nu ook dat je aanwezig bent op forumdagen om ook zo je betrokkenheid te tonen?

Deed Basten ook goed om mensen in het echt te zien en een praatje te maken.
Kon ik in iedergeval goed warderen
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Ik ben blij dat het forum blijft bestaan. Goed werk plantje. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Plantje

Zeker, Maurice. Dit forum is inderdaad gelukkig veel meer dan enkel op de computer een beetje berichtjes tokkelen. Het past daar wel bij om ook op de forumdagen meer betrokkenheid te laten zien. Dat schoot er nogal eens bij in!

En de keren dat ik op de forumdagen was zoals op Baggelhuizen was ik een beetje een grijze muis en te veel alleen aan het kletsen met mensen die ik ken. Tijd op uit de schulp te kruipen!

goswit

#23
Fijn Plantje dat je het forum gaat beheren. 

  Gos.
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Team

Je bent geen Plantje meer, maar een PLANTER ,  van Harte en sukses, ik ben er blij mee
NUNC  AUT  NUNQUAM