bellyboat vraagje

Started by TuynmanM, March 16, 2013, 19:21:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TuynmanM

Ik wil een bb gaan aanschaffen en mijn oog is gevallen op de Mac Fishing MAC1 of een outcast fishcat alleen zie ik dat het max draag gewicht 115kg is,nu weeg ik 100 kg dus ik twijfel een beetje of dat wel goed gaat.

gaat de bb stuk als je over het max gewicht gaat of kom je dan wat dieper in het water te liggen en ben je met een HI&DRY niet erg windgevoelig?

gr
Marco

R.S.N Flyfisher

Heb al wel een aantal zwaargewichten op de BB's zien dobberen, die kunnen je wel verder helpen  ;D

Koen


R.S.N Flyfisher

Hahaha  ;D

Meesten wil ik niet in die positie zien al drijvend op een BB

TuynmanM


weerwolf

Overal is markt voor, maar ik bedank ook ff.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Koen


TuynmanM

het is de FishCat 4-LCS geworden en hopelijk heb ik hem volgend weekend binnen. ;D ;D ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Top, veel plezier ermee!

TuynmanM

dat zal wel lukken het plezier alleen nog ff weten hoe je in zo´n bootje stapt hahaha

Gerrit72



Zorg in ieder geval voor een vismaat met camera bij je 1e poging (hebben wij ook wat te lachen :) ).


Komt vast goed, mooi apparaat! Veel plezier ermee!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

TuynmanM

de eerste keer zal wel op de forumdag zijn,denk dat er genoeg camera´s zijn dan ;D ;D ;D ;D ;D

Gerrit72



Ik verheug me er nu al op (& kan aardig reddingzwemmen  ;D )
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Erwin

Heeft er iemand ervaringen met de zogeheten ponton boot? Zit je lekker hoog en droog in.
http://youtu.be/o851DfresI4
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

TuynmanM

Ik zou het niet weten,wel een grappig filmpje


het word voor mij in baggelhuizen de eerste keer dat ik in een bellyboat stap dus erg bekend ben ik er niet mee..

Ik had een fishcat besteld maar die was niet leverbaar en nu staat er een MAC FISHING | HI & DRY MAC1

hilco

doe je fles dan maar om voor de zekerheid hahahaha ( en geen lood)

TuynmanM

heeft  trouwens iedereen hier die een bellyboat hebben ook een reddingsvest of niet?ik vraag mij nl af of dit echt nodig is........

Erwin

Als je echt in de plomp valt, hou je het denk ik niet lang op eigen kracht uit met dat koude water. Ook vastklampen aan de bellyboot met onderkoelingsverschijnselen gaat ook niet lukken ben ik bang. Alleen, waarom zou je uit de bellyboot moeten vallen? Zo'n ding kapseist toch niet zomaar met dat lage zwaartepunt?
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

jelle

het is altijd veiliger met een zwemvest aan, je weet nooit wat er gebeurd
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

TuynmanM

oke,heeft baggelhuizen ze ook te huur of niet?

ga morgen eerst een neopreen waadpak kopen en een hengelsteun,die heeft handyfish voor 40 euro compleet met spanband

hilco

je hoeft toch niet direct het diepe in ..............beetje spelevaren de eerste keer.

ik weet wel dat er opblaasbare vliegvis vesten zijn die in nood op blazen........

weerwolf

een kennis van mij had zo'n boot als in het filmpje, heeft hij 1 keer gebruikt en was te lomp bevonden in zowel transport als varen. Het vaart wel licht maar door de hoogte ben je ook ontzettend windgevoelig.



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Erwin

Ok bedankt. Doordat je je benen niet in het water hebt, waai je waarschijnlijk alle kanten op.
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

ben

Heeft iemand nog lange Flippers voor weinig????? Te Koop???