voor 020

Started by maurice, May 02, 2012, 23:31:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

van harte gefeliciteerd met het weer eens de beste te zijn.
(beste is een groot woord) :-X :-X :-X


maar ja als brandblussers en schoonmaakmiddel is dat niet zo moeilijk ;D ;D ;D




voor Peter ook nog eens gefeliciteerd met het "voetbal team"
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Cornico

Is 020 een nieuwe vlieg, die heel goed is?  ;D

Rossie69

AJAX
was het toch

;D

Gert

Nou, het is in ieder geval GEEN eendagsvlieg ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dank je Maurice! ::proost:: ::top:: ::top:: ::top::

Inderk

Mclaren, Cocu, Koeman en Verbeek staan met de schaal bij de kassa Zegt het kassameisje: "Is het een cadeautje?"

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jasper


:)
KAMPIOENENNNNNN!

Quote from: Inderk on May 03, 2012, 00:10:56
Mclaren, Cocu, Koeman en Verbeek staan met de schaal bij de kassa Zegt het kassameisje: "Is het een cadeautje?"

jur606

haha zoals zo vele het al verwoord hebben, de gene die aan het eind de meeste punten heeft is de terechte kampioen :)
dus gaan kadootje het is de ploeg geweest die over 34 wedstrijden de meeste punten heeft?

Of het verwacht was halve wegen het seizoen nope. maar gloof dat ze nu een reeks van 14 overwinningen hebben neergezet (dacht ik nieuw recor in europa dit seizoen ofzo las ik)

De overige plaatsen voor europees direct indirect is nog redelijk spannend.


Gert

Quote from: Inderk on May 03, 2012, 00:10:56
Mclaren, Cocu, Koeman en Verbeek staan met de schaal bij de kassa Zegt het kassameisje: "Is het een cadeautje?"

O, je bedoelt: die hebben de rekening betaald? ::dance::

peter

Maurice dat was een inkoppertje HaHa

He Tukkertje
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Hilco

Goed beter of de beste?

Maakt geen ruk uit; ze hebben op punten gewonnen  :-X

Hilco

Je hoeft niet van voetballen te houden , maar het helemaal negeren is ook onzin.

Cornico

Kan iemand mij dan de relatie met of de relevantie voor het vliegvissen duidelijk maken?
Ik vind het de grootste onzin om dit soort berichten op een vliegvisforum te plaatsen.
Het lijkt mij dat een moderator toch dat soort vervuiling moet proberen te voorkomen.

Hilco

Misschien is dit wel een van de leuke kanten van dit forum ,  ook zaken buiten het vliegvissen om kunnen besproken worden .


Sieger

Nee hoor ... Waarom... Er is niet voor niets een rubriek 'algemeen-van alles en nog wat'....

Zo lang dit niet de boventoon gaat voeren, moet dat kunnen.... Het gaat hier onderling nu eenmaal verder dan vliegvissen alleen.....


Sieger

Cornico

Quote from: Sieger on May 03, 2012, 18:45:54
Nee hoor ... Waarom... Er is niet voor niets een rubriek 'algemeen-van alles en nog wat'....
Wanneer de naam van die rubriek "Kletspraat" zou zijn ben ik het met jullie eens, nu verwacht ik daar zaken omtrent vliegvissen te lezen die niet precies in een andere rubriek passen.
Maar goed ik begrijp nu dat dit niet alleen een vliegvisforum is . . . . .
Als jullie dan al niet de relevantie van zo'n enorm belangrijke gebeurtenis( ;)) met het vliegvissen willen/kunnen aangeven, misschien dat je dan wel een grens kunt aangeven van wat hier wel of niet thuishoort.
Lijkt me prettig om te weten, dan kan ik tenminste alle berichten in deze rubriek(en) overslaan om voor het vliegvissen van belangrijke en leuke  zaken op de hoogte te blijven. ;D

Sieger

Gewoon blijven lezen Marten.... Dan sorteert het zich vanzelf wel uit toch... ;)


Sieger

Peter B.

Quote from: Barbless on May 03, 2012, 19:26:37
Ik negeer het niet,ik was vissen.Zouden meer mensen moeten doen dan naar 23mannen in korte broeken kijken,hihihiihihih ;)

Waarom vergeet je die assistent scheidsrechters nou? Daar lopen er ook 2 van los op het veld  :D :D :D  :P ;D

HappyFisherman

Die lopen er buiten :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Peter B.

In de ArenA is het lastig hoor...want dan lopen ze zo'n beetje in de gracht....als daar nou water in stond...kon je daar toch (vlieg)vissen  ;D

A{b}r{a}xa{s}

zo nu en dan komen er van dit soort topics voorbij.... *zucht*  ;)
(ben benieuwd of ze het op een voetbalforum ooit over vliegvissen zullen hebben)

HappyFisherman

80% van de onzin die ik hier uitkraam gaat niet over vissen ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

lol, 'k heb een auto-filter aan staan op alle berichtjes van jou ;)

ach, zolang het allemaal binnen de perken blijft...wat Sieger al zei...

HappyFisherman

Precies! Beetje lullen over niet vissen houdt de andere topics ook wat serieuzer...

Vliegvissen is bevlogen vissen...

jur606

hahah ik vind het altijd leuk om te lezen dat sommige er een probleem mee hebben als het even over voetbal gaat? (of wat anders is dan minder erg)
voetbal is onze nationele sport (dus ja dan komen er zo nu en dan wat voetbal dingen voorbij :P)

en ja wat belangerijker is valt altijd over te twisten :)

(zeggen andere of andere visser ook over vliegvissen, eerst sta je 5-10 keer je lijn heen en weer te zwiepen (hoog te houden) en dan pas gooi je in?
Werphengel gooi je maar 1 keer in?

Nee wat ik bedoel, er zijn altijd onderwerpen die niet over vliegvissen gaan en ook neit je interesse hebben ik sla die over (of ik dan wat mis vast wel :P) commentaar geven omdat het mijn ding niet is nou dat doe ik liever niet  heb ik een gelezen knop voor zo weg :)


Hilco

Zou Bas Dost gewoon 4 eigen doelpunten durven maken?