December foto's

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 07, 2011, 06:02:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Maak je deze maand nog een leuke foto, denk er dan eens aan dat je die kunt insturen voor de fotowedstrijd.
Meer informatie : link

vil de vliegvisser

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 07, 2011, 06:02:13
Maak je deze maand nog een leuke foto, denk er dan eens aan dat je die kunt insturen voor de fotowedstrijd.
Meer informatie : link
ja dat is leuk maar...
naar welken mail moet ik het op stuuren?...
(2 fotos max ..... of niet..)

Sieger

Spelregels staan op de link... Foto's kun je mailen naar Bas... via het envelopje onder zijn naam....


Sieger

Rossie69

Hmm eerst maar es kijken of ik nog wat vang hahaha.
zal is gaan snoeken volgende week .


harlin

Nu nog insturen van november dus. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Rossie69

hmmm dan heb ik nog wel iets dacht ik zoo

sjoerd

Ik zou ook niet weten hoe je foto's via dat envelopje onder zijn naam kunt verzenden. Ik heb het geprobeerd maar dat lukt niet.
Wie o wie legt dat eens even goed uit??
sjoerd

harlin

Mij lukt het ook niet op die manier,
via http://www.vliegvissers.nl/ en dan helemaal bovenin contact aanklikken gaat een stuk beter. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Sieger

Sorry, dacht dat je met de interne post ook bijlagen kon versturen....

Als je met je gewone mailprogramma een mail naar Bas stuurt ( admin@vliegvissers.nl ) en daar de foto als bijlagen meestuurt, dan zorgt hij ervoor dat ze op de goede plek komen te staan....


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Met de e-mailfunctie op het forum is het inderdaad niet mogelijk om bijlagen mee te sturen.
Zoals Sieger aangaf, beste methode is via je eigen e-mailprogramma een berichtje te sturen en daar een bijlage aan te hangen.
Vanavond of morgen ga ik aan de gang om de inzendingen van deze week in de lijst er bij te plaatsen.