ervaring met Forellenpark de Haere ?

Started by Mr. Tinus, April 01, 2011, 19:23:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Tinus

Morgen toch nog maar even een poging wagen in de put... aangezien het weer eens prachtig weer schijnt te worden :-)
Ben er nog nooit geweest, maar heeft iemand ervaring met deze forellenput ?

http://www.forellenparkdehaere.nl/



vliegvisgek

ben er veel geweest maar helaas was het de laatste 3 keer helemaal niks januari en feb 2x omdat er destijds zoveel aalsschovers in die bak zaten maar ja het is erg jammer want heb er altijd mooi gevist maar nu zouden ze me er niet gauw zien (aalschover probleem) en mocht het zo zijn dat hij daar wat aan doet kom ik er zekers weer dus succes en ben benieuwd (ik praat over vijver 4)

Mr. Tinus

Ai... aalscholvers... da's minder mooi..
Nouja ik ga het zien morgen, zal proberen nog een paar pic's te schieten, en zal iig melden hoe het me daar vergaan is :-)

Bedankt voor je reactie iig


Arno

Bij vijver 4 als je aankomt lopen direct in het hoekje op ongeveer een 1.5 m tot 2 meter diep of anders aan de linker kant achter in de hoek  doet het ook vaak goed
geel streamertje of zwart met vel groen deed het bij mij prima.

`gr Arno

Rossie69

owja en maar zeggen rossie killer deed het goed,nou beste kerl ben je Arno.
had nog wel weer een setje voor je klaar liggen  :'(

achterin bij het rasterhek daar is het ook wel lekker vissen.
wel ff uit kijken met je lengte van je vliegenlijn.

HappyFisherman

Achterin bij het rasterhek hangt nog een setje Rossiekillers :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

kan best wezen hoor :)

van Arno dan denk ik hahahaha

heb nog wel een foto van iemand die daar z,n vlieg in pakeerd,en ook het zelfde persoon die een snoek vangt op die put hahahaha.

kom ik nu weer niet op z,n naam.
zwolle gangster is het.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

kan ook wezen ja,maar was er nog 1 die gaat ook mee met de zwollse maffia.

nou kom niet op z,n naam

vliegvisgek

ben benieuwd teminste als ie op vijver 4 vist (vliegvisvijver) en spinvissers want het was evhter een drama de laatste tijd helaas want voorheen vond ik het daar zekers erg mooi qwa vissen vangsten en ruimte maar nu is alles top behalve de vangsten (feb voor het laats geweest dan he) ;D

Rossie69

mag je daar ook met blinkert vissen dan ?

vliegvisgek

geen idee henk gebruik alleen mijn vlieghengel vis niet met andere hengels die tijd is voorbij zinds de vliegvis verslaafing ;D 8)

wim

Vandaag geweest maar dan met de spinhengel op vijver 1 omdat ik die kleine jongen mee had en
hij daar meer kans maakte om wat te vangen,eindresultaat 32 stuks.
Volgens mij ging het op vijver 4 wat slechter.
gr.

Rossie69

 :'(
maar lekker daggie gehad ja zo met z,n 2tjes :)

fun daar gaat het ook wel een beetje om.

hhahahhaa 32 stuks das lang geleden.

14 stuks 3 of 4 week gelden,maar wel met vlieg ;)

vliegvisgek

vijver 1 gaat prima maar vijver 4 is drama te groot dan denk ik minder mensen qwa vissen (18,50 vinden de meeste toch te duur denk ik) en als vliegvisser mag je alleen op vijver 4 en helaas niet op de zalmbak maar goed eerdaags toch weer eens effe kijken daar

corkster

ik sta nog op de site van de haere die met de groene hoed

Rossie69

he groene hoed ?

8)
met dat bakbeest

vliegvisgek

groene hoed  (corkster) had die dag een topdag maar helaas die tijd is voorbij bij doornspijk te weinig vissers op 4 (aalschovers des te meer) maar goed wie weet word het weer snel beter want slechter kan het niet anders kan hij er net als apeltern t,mun een karper vijver van maken brengt het toch geld :'( op

Rossie69

Waar is corkester eigenlijk?

wist niet dat er zoveel aalschofters daar op die vijver zaten.
ging ik wel een keertje een paar met de windbuks een verzwaring aan brengen :)
goh kijk jongs een zwarte forel

vliegvisgek

geen idee henk wij zien hem ook niet meer druk met de carnaval denken wij maar goed komt van zelf wel weer aanwaaien om mee te vissen ;) en aalschovers zijn daar probleem nummer 1 op vijver 4 helaas :-[

corkster

waar is corkster ? nou corkster vind het forum een beetje ingewikeld ik probeer hem nog steeds uit te vogelen  de carnaval is allang voorbij en ik ben zeker nog actief met het vliegvissen net weer een nieuwe hengel gekocht van winston en ik ben volop aan het binden  :D

Sieger

Oh lukt toch wel aardig... Welke Winston heb je gekocht?


Sieger

Rossie69

owja Corkster in da house :)

gewoon elke dag ff flink lopen klooien op het forum gaat het automatisch .

ben er weer kind aan huis geloof ik hahahha.

maar uh binden waar voor dan toch ?
voer vliegen

vliegvisgek

#23
vist nog wel veel ??? ohhhhhh nou ja mooi man

zal de vapor wel wezen teminste dat denk ik dan want daar had hij het vorig jaar eens over want de accent was er niet meer bij exclusivefishing in bussum

corkster

sieger ik heb een winston vapor een #3 voor het kleine werk en in mei ga ik naar vielzalm de ardennen daar ga ik hem zeker proberen