het gaat gewoon verder waar het gister stopte.....

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 12, 2012, 07:28:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Wat een bagger weer, het lijkt wel compleet nacht hier momenteel en het gaat gewoon verder met waar het gister/vannacht stopte.....
ONWEER, WIND & REGEN  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Het stond van morgenvroeg nog aardig blank maar zoals het er nu alweer uitvalt, niets aan.
Vissen zal het vandaag niet gaan worden vrees ik.  :-\ :-\

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

vlgs de site (laatste stand 22uur gisteravond) nog oké :)

bij

hier in veenendaal hebben maar één bui!!!!!! maar duurt wel erg lang nog niet droog geweest.

Jan Damman

Hier ook pokkeweer, ben maar aan de bindtafel gaan zitten wat voorraad maken.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

hendri

hier vanochtend rond 8 uur een buitje regen gehad, maar nu lekker zonnetje er bij. krijg al bijna zin om de BBQ in de fik te zetten. 8)

A{b}r{a}xa{s}


johannes

zullen we ruilen ik de regen jullie de noordewind en dichte mist  ;D
heb vacantie maar veel wandelen/vissen in de bergen zit er niet in het zit potdicht.

gisteren avond nog een uur lang op een zalm/zeeforel van 4 a 5 kilo staan gooien zeker 20 verschillende vliegen (tot een goudkop voor z'n neus langs) maar niks wou die pakken stond gewoon bijna stil in de pool.

volgende pool leverde zeker 30 zeeforelletjes op tot een kilo weer terug gegaan en de vis was weg verder stoomopwaarts.


Useless

Ik ben vorige week een paar dagen eerder uit Noorwegen vertrokken omdat ik de vele regen toch wel een beetje zat was. In Denemarken was het in eerste instantie mooi weer maar dat duurde ook maar twee dagen en daarna alleen maar weer regen. Dus waren we het zat en zijn naar huis gegaan om hier weer in de regen terecht te komen. Maar na wat gerommel vanochtend schijnt nu de zon hier en is het best lekker weer.

vliegvisserdorian

Hier helemaal geen regen gehad en alsnog ben ik nu kletsnat door de hogedrukspuit op me werk  :o