Maar wat moet ik nu kopen dan???

Started by A.de Vries sr, November 27, 2012, 23:11:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Inderk, houd mij anders ook even op de hoogte.

Dan kan De Vries naast jouw top materiaal, ook mijn low-budget setjes testen ;D

Altijd gezellig even testen & oefenen met gelijkgestemden (en zeker met jou  ;)).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

A.de Vries sr

Ben nu al onder de indruk van de plezierige manier waarop ik word uitgenodigd.
Hartelijk dank voor jullie welkom. Begin me al aardig thuis te voelen.
Hoop dat ik van jullie aanbod gebruik kan maken. Is de winter wel een tijd om op forel te vissen?
Dacht dat dat meer iets voor de zomer was?

Koen

Wel op de meeste forellen putten hoor, alleen in de wilde natuur zul je ff moeten wachten tot het voorjaar. Ik meen april ofzo. Dan moeten we de forelletjes met rust laten :)

Maaruh, in de winter kun je ook goed, zegt men, op de voorn in de havens vissen :) Oh en op snoek natuurlijk :)

Plantje

Ben het wel eens met de meeste adviezen, maar neem een beetje de gulden middenweg.

Inderdaad, als je té goedkoop begint loop je het risico dat het door slecht materiaal allemaal minder fijn werpt enz dan gehoopt. Minder fijn werpen geeft slecht werpen en dat leidt tot "de vis niet bereiken". Geen vis vangen maakt vissen al snel minder leuk!
Aan de andere kant is het volgens mij ook niet nodig om alle ins en outs te weten. Dus of een hengel nu fast of medium fast is maakt niet uit! Neem wat werplessen en test dan diverse hengels en kijk wat je prettig vindt. En dan mag je best aannemen dat je met een maximum van € 250,- - € 300,- best een nette set kunt hebben.

En maak vooral gebruik van het aanbod om hengels van mensen te testen! Succes!