Gratis parkeren binnen stad Gouda

Started by FSCHAMP, December 03, 2016, 20:31:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Hallo,

kan iemand van jullie me helpen? Ik wil nl. gaan vliegvissen in Gouda in de binnenstad, maar ik zie dat men overal moet betalen om de wagen te parkeren in de binnen stad.
Nu, ik ben opzoek naar bij voorkeur gratis parkeer plaatsen in Gouda in de buurt van de Bloemendaalse weg of de Jac P Thijsselaan of Groenhovenweg (maximaal 30 min. wandelen). 
Of waar kan in het goedkoopst parkeren in de buurt van de Bloemendaalse weg of de Jac P Thijsselaan of Groenhovenweg?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Marco B

Even buiten het centrum is het vrijwel overal vrij parkeren Gino. Raad je alleen niet aan om in het centrum met een vliegenhengel aan de gang te gaan. Ik vermoed dat je dan al snel een enorme bak herrie te wachten staat. Bloemendaalse weg is ook geen aanrader, enorm veel fietsverkeer.
De polders rond Gouda zijn overigens wel de moeite waard. Ben benieuwd waarom je in vredesnaam in het centrum wilt gaan vissen?
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

FSCHAMP

Een vriend van mij zegt dat het daar goed vissen is op snoek in de binnenstad (hij vist wel met kunstaas), vandaar dat ik het er eens wou proberen, maar dit blijkt dus geen goed idee te zijn als vliegvisser als ik jouw hoor. 
Vanuit google earth leek me dit wel de moeite waard om het eens te proberen.

Kan jij me iets meer zeggen over de polders rond Gouda?
Als je het niet op het forum wil doen, mag je me altijd een PM sturen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

weerwolf

ach valt vast wel mee, in kampen doen we dat al jaaaren. Anders zondags gaan onder kerktijd ;-)

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Marco B

Ik zal morgen even kijken of ik iets kan opschrijven Gino
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!