1ste Winde op de droge vlieg!

Started by Christof van den Berge, September 04, 2012, 20:45:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Christof van den Berge

Zojuist even een uurtje wezen vissen samen met mijn schoonvader.

Aangekomen bij het stekie heel veel brasem met de staarten boven het water , maar helaas NOG NIET aan de haak geslagen (morgen nog maar een poging wagen).

Wel drie Mini baarsjes en een mooie winde  gevangen aan de Red Tag nimf.
Laatste tien minuten wilde ik toch nog even een keer met de droge vlieg proberen, eerste worp gelijk pats boem raak en hangen... echt ::KOOL::.

Conclusie toch maar vaker met de droge vlieg gaan proberen!!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

A{b}r{a}xa{s}

Ik hoorde van Jan al dat de vis er nu goed zit in Tholen :)

Christof van den Berge

Jah vis is er genoeg aanwezig, hoop echt dat ik nog een keer kans maak op zo een mooie brasem!!!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

jur606

ben wel beetje nieuwschierig en benieuwd hoe je brasem gericht kan bevissen met welke vliegjes?
ben vaak genoeg hele groepen brasems tegengekomen (en dan ook hele grote) en maar een enkele keer een aanbeet kunnen verleiden, en toen dacht ik dat het een ander soort vis was
daarna op dat vliegje ook in een school brasem nooit meer wat gevangen iemand tips?

Troutbuster

#4
Kijk en lees hier Jurgen
The "Flats" van Tholen, revisited

Gr

Jan

[attachment deleted by admin]
"Petri Heil"


Hilco


Troutbuster

Yep!!
Gisteravond een "novice" in de vliegvisserij zijn eerste Brasem aan de vlieg zien vangen in Tholen
(zie topic Christof z'n eerste brasem)

Chris ape trots en dat mag ook!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Plantje

Jan, je fotootjes werken niet meer... :(

A{b}r{a}xa{s}

d'r lijkt iets met de foto's aan de hand.... ?
Misschien heeft het te maken met de back-up die ik heb moeten terugzetten vanmorgen vroeg.....?

(back-up is van voor de foto's geplaatst werden, database is wel up to date dus wel indicatie voor attachments, maar attachments zelf niet (meer) aanwezig)

forel

Jan als ik op je foto's klik dan zie ik niets.