vissen op de lek bij Culemborg

Started by bennno, February 12, 2012, 13:34:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bennno

 8)Hallo
kan iemand mij vertellen of je bij de lek bij culemborg kan vissen

Hilco

ik denk dat je nu gewoon naar de overkant kan lopen?  tenminste de stuw bij hagestijn staat open en de Nederrijn liep leeg.


renew

Hi Benno
Op elke grote rivier in Nederland kan je vissen en zeker ook de Lek. Kijk wel op je vergunning waar je mag vissen want ondanks dat de grote rivieren bevaarbare wateren voor de beroepsvaart zijn luistert het heel nauw waar je vergunning geldig is. Ik vind het persoonlijk altijd een hele klus om uit te zoeken waar ik wel en niet mag staan de vergunning is moeilijk te lezen.
Te verwachte vissoorten .... Alles. Mijn favorieten zijn baars, blankvoorn, winde en roofblei hoewel ik die laatste nog niet heel groot heb gevangen op de grote rivier en wel in stilstaand water?!
Vliegen: nimfen en kleine streamertjes. Voor winde op warme avonden ook droge vlieg. Maar dat is mijn manier van vissen er zijn hier zat mensen die ook op de grote rivier vissen maar op andere vis of op een andere manier. Je gaat alle info krijgen die je wilt.
Maar nu wel heel erg brrrrr ja
grrtz
rene

aalbrecht

benno gewoon proberen en anders mij een sijntje geven ga ik wel een keer mee woon in de beurt groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

bennno

Quote from: bennno on February 12, 2012, 13:34:24
8)Hallo
kan iemand mij vertellen of je nu  bij de lek bij culemborg kan vissen wegens ijs

renew

Bijna dezelfde vraag maar op deze variant heb ik geen antwoord.
Zal een deze dagen wel kunnen denk ik, maar dan heb ik een vraag aan jou: wat moet je daar nu dan vangen en hoe? Ook al kan je daar vissen daar is nu toch nauwelijks wat te vinden?
Grtz
rene