Wat voor reel/lijn bij deze hengel?

Started by Woen, September 13, 2012, 13:19:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Woen

Ik heb verder geen enkele informatie kunnen vinden over deze hengel namelijk. Als er nog meer foto's gewenst zijn dan hoor ik dat graag!



[attachment deleted by admin]

Herman

Lijkt er op dat je een reel zoekt geschikt voor max #7. Lijn zal wel rond de #6 liggen...
tenminste dat maak ik op uit de codering op foto 1....
Geloof dat er al.eens.over geschreven is op t forum, maar ik weet niet waar en door wie...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69


Gert

Quote from: Herman on September 13, 2012, 16:46:35
Geloof dat er al.eens.over geschreven is op t forum, maar ik weet niet waar en door wie...

Woen had een paar maanden terug zelf al een topic gestart over deze hengel - had hij gekregen om mee te beginnen, hier de link:
DAM

Woen, ik ben benieuwd of je inderdaad ook nog een ander (beginners)setje hebt aangeschaft?

Groet,
Gert

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

Woen

Hallo Gert,

Nee nog geen set gekocht. Ik was op vakantie in IJsland, had daar bijna mijn eerste vliegvisles op zalmrivier geregeld maar helaas...windkracht 10-12. Maar na deze vakantie is mijn enthousiasme nog meer gewekt. Heb iig een mooie set waadbroek en schoenen meegenomen daar. En heel veel prachtig water vol char, forel en zalm gezien. Vooral gezien dus.

Ik had nog beloofd deze hengel hier te posten om er wat meer over te weten te komen. Vooral ook aan Gerrit72.

Die set gaat er nog komen. Dat staat vast. Maar eerst wil ik nog wat over deze hengel te weten komen.





Quote from: Gert on September 13, 2012, 17:13:27
Woen had een paar maanden terug zelf al een topic gestart over deze hengel - had hij gekregen om mee te beginnen, hier de link:
DAM

Woen, ik ben benieuwd of je inderdaad ook nog een ander (beginners)setje hebt aangeschaft?

Groet,
Gert

Gerrit72


Quote: Vooral ook aan Gerrit72.

Kijk, wat een eer! Woen, ik hoop dat iemand je verder kan helpen, er moet toch iemand op dit forum zitten,
die jouw hengel herkent. Ik vind hem er leuk 'çlassic' uitzien.

Vandaag weer heerlijk met een 5# glashengel uit 1974 staan zwiepen.
Dat trage van glas heeft echt zn charme (mijn persoonlijke mening ;)).

The only difference between men and boys is the price of their toys.