Jouw laatste vliegvisaankoop revisited

Started by Gert, December 14, 2012, 23:10:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Joost S.

Nee, het is echt beleid. Geen idee waarom sommigen het wel nog kunnen zonder te betalen. Heb zojuist hun facebook pagina doorgelezen, de reacties.

En heb meteen al mijn foto's en video's verwijderd, en ik ga nooit meer gebruik van die site maken. Dat ze maar failliet gaan en flink veel geld verliezen.

Floor

#1476


Hier werkt het nog half zullen we maar zeggen, de foto verschijnt niet hier maar, als ik op de link klik kan ik hem wel zien. Kan ook aan mij liggen natuurlijk...
(Verwacht ook geen enorme monster vangst, slechts een stukje huisvlijt)
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

henkverhaar

Quote from: Floor on July 18, 2017, 23:58:04


Hier werkt het nog half zullen we maar zeggen, de foto verschijnt niet hier maar, als ik op de link klik kan ik hem wel zien.

Klopt - dit is namelijk geen 'third party hosting' waar Photobucket nu een premium op zet...

Joey

Mijn laatste aankoop :o een #3 van Chinese webshop een reeltje erbij een wf3f lijntje een glas lijntje, een doos met 30 vliegen, een nieuw inklapbaar net van spro. Bij AM 2 zakjes pike hair en 1 zakje ep, 2 zakjes haakjes die zo bot als wat zijn. Zakje crystal flash.Nog eens tien inie minie vliegen van AM. Nog een leuk muisje.Dan nog 10 ep streamers op bestelling gebonden voor mij. 5 zakjes angel hair van de Chinees site en 2 rollen binddraad. En dit allemaal in een klein weekje (4 dagen ::hulp::) en dan de rest voor de andere visserijen niet meegeteld. Al bij al was vrouw aardig boos  :o

Scaramouche

Quote from: Joey on August 28, 2017, 02:00:48Al bij al was vrouw aardig boos  :o

::slaugh::

En dan te bedenken dat je tapered leaders bent vergeten. En tungsten beads. En Gink. En Amadou.. En...   ;) ;)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Scaramouche

Nieuwe Patagonia ultrlight waadschoenen. mijn huidige doen het nog wel maar zijn toch aan het slijten en op mijn komende trip wil ik niet voor onaangename verrassingen komen te staan. Blij mee!  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Team

Quote from: Joey on August 28, 2017, 02:00:48
Mijn laatste aankoop :o een #3 van Chinese webshop een reeltje erbij een wf3f lijntje een glas lijntje, een doos met 30 vliegen, een nieuw inklapbaar net van spro. Bij AM 2 zakjes pike hair en 1 zakje ep, 2 zakjes haakjes die zo bot als wat zijn. Zakje crystal flash.Nog eens tien inie minie vliegen van AM. Nog een leuk muisje.Dan nog 10 ep streamers op bestelling gebonden voor mij. 5 zakjes angel hair van de Chinees site en 2 rollen binddraad. En dit allemaal in een klein weekje (4 dagen ::hulp::) en dan de rest voor de andere visserijen niet meegeteld. Al bij al was vrouw aardig boos  :o

Mijn vrouw is nooit boos, ik zet vooraf altijd de schoenenkast en kleerkast open, tassen kast niet vergeten. ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

iMarco

Voor de nymph visserij een Shakespeare agillity 2 10 ft #4. Verder een nieuw fijn #5 floating wf lijntje van airflo gekocht.

Kijken wat die agillity doet. Die is wel akelig goed geprijsd en lees er best ok verhalen over.

Mijn vrouw zou overigens ook boos zijn als ik botte haken zou bestellen:-/


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

paul de bruijn

Van het weekend de nieuwe Simms waadschoenen getest.Helaas was favo water in algenplaag veranderd,maar de schoenen zijn getest en goed bevonden voor Denemarken

Joey

Quote from: Scaramouche on August 28, 2017, 10:13:00
::slaugh::

En dan te bedenken dat je tapered leaders bent vergeten. En tungsten beads. En Gink. En Amadou.. En...   ;) ;)
haha Ik had ook nog tapered leaders, en loop connectors gekocht.

Floor

Quote from: Joey on August 29, 2017, 13:40:13
haha Ik had ook nog tapered leaders, en loop connectors gekocht.

Als ik het zo goed begrijp had je kennelijk ook niet alles aan je vrouw verteld...
Heel verstandig 😁
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Joey

Ik moet alles wel vertellen want ze zit op me email. Ik heb alles online gekocht dus bij de bevestiging email kreeg ik al bericht hey wat heb je nou weer gekocht hahaha ze heb een schurft hekel aan vissen, gister ging ze mee vlokdobberen vond ze het toch wel leuk om een paar voorns te vangen. Ik minder want mocht 3 keer een hengel opnieuw optuigen.

Team

Kon het weer niet laten, Hardy sirrus glass, 7ft 3   met een Marquis reeltje
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gert

Quote from: Team on August 29, 2017, 20:35:17
Kon het weer niet laten, Hardy sirrus glass, 7ft 3   met een Marquis reeltje

Mmmmm, blijkbaar denkt het systeem dat ik je vrouw ben, want ik mag de foto niet bekijken ;D

Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

Bij mij wel, als ik me niet zo lekker voel, dan zegt ze altijd, ga maar een hengel kopen dan kikker je wel op ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

Team

En voor mijn kleinzoon van 8 jaar    een snowbee classic  6ft  #3    met classic reeltje  3/4  en vliegvisvest junior snowbee
NUNC  AUT  NUNQUAM

Joey

Quote from: Team on August 29, 2017, 23:36:45
En voor mijn kleinzoon van 8 jaar    een snowbee classic  6ft  #3    met classic reeltje  3/4  en vliegvisvest junior snowbee
Haha wat een gelukskind, bij mij werd het vaste stok vissen met de pap lepel ingegoten. Maar ik mag niet klagen vis is vis  ;D

Hendrik Jan

Een sage accel 8# 9ft erg blij mee en gooit heerlijk

Marco B

Nu bij de Lidl in de aanbieding: elektrische sokken (vind ik niet zo geweldig) maar ook van die handwarmers die je d.m.v. het buigen van een metalen staafje in werking zet. 2 Stuks voor €1,50 Misschien wel lekker voor komende winter.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

John

Tsja....weer een winterprojectje. CTS MX 10' #6 hengelblank.

Hajo

Meer voor de verzameling dan om mee te vissen, maar ik heb net voor Kerst nog een Shakespeare Centenary reel van Marktplaats gevist. Ik vind de gedacht dat je iets bijzonders uitgeeft ter gelegenheid van je 100-jarig jubileum wel aardig, en bovendien heb ik toch iets met Shakespeare spullen. 't Zal wel wat sentimenteels zijn haha. Nu nog een passende hengel erbij ... een Shakespeare Trion (niet de XT, de oude), zou dat kunnen wat betreft "periodecorrect"?

paul de bruijn

Uitverkoop bij HandyFish.Was niet de bedoeling,maar toch 2 ALFA 5 reels gekocht.
Zien er goed uit,kan niet wachten om er mee te gaan vissen

Alex

Prima keuze. Zeer fijne reels die Alfa reels.

martijnhooijer

::agree:: Die Alfa reel is inderdaad heel fijn! Ik heb zelf ook een 5.