Met de motor eropuit incl vlieghengel

Started by R.S.N Flyfisher, April 07, 2013, 19:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R.S.N Flyfisher

Ben benieuwd of er mensen zijn die dit jaar met de motor een vistrip maken, of hebben gemaakt.

Ik ben van plan om een weekend naar de Kyll te gaan met de motor, lijkt me helemaal te gek!

En als er mensen zijn die ooit met de motor naar de Kyll zijn geweest, is dat goed bevallen etc?

Gr. Jan

maurice

moeten brinks of ik zekers achter op :P
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Koen

Jazeker! Vorig jaar met de motor naar de Kyll geweest. Alles achterop en gaan met die banaan :) had 2 hengels mee, waadkleding enzo, tent etc etc. maargoed, heb een BMW R1150GSA waar nogal wat op past  ;D

R.S.N Flyfisher

Quote from: maurice on April 07, 2013, 19:40:35
moeten brinks of ik zekers achter op :P

Haha ja ruimte zat, scheelt dat julie niet van die brede mannetjes zijn *kuch  :D

Ik ga cker wel met Brinks (of miss ook nog met jou  :)) een paar keer vissen op de Kyll, gewoon met de auto.

Maar ben wel van plan om een keer met de bike eropuit te trekken  8)


R.S.N Flyfisher

Quote from: Koen on April 07, 2013, 20:03:58
Jazeker! Vorig jaar met de motor naar de Kyll geweest. Alles achterop en gaan met die banaan :) had 2 hengels mee, waadkleding enzo, tent etc etc. maargoed, heb een BMW R1150GSA waar nogal wat op past  ;D

Kijk! Hoe vet is dat, moet het alleen met iets minder ruimte doen..

Op die Triumph past niet veel op denk ik, zit te denken aan zo'n buddyseat tas oid..?

Moet ik me meer in verdiepen binnenkort, lijkt me wel donders kicken bloaaazzeeen door de Eiffel!

Gert

Ja, heb ik ook wel een paar keer gedaan, naar de Kyll. Ga sowieso altijd met de motor op vakantie en neem altijd visspullen mee. En ook een complete kampeeruitrusting etc.
Maar blazen door de Eiffel kan altijd hoor, hoef je niet voor te gaan vissen  :D

Groet,
Gert

Wiel Slovenië

Ben daar 2 weken geleden met mijn vrouw nog geweest, 3 daagjes midden in de week, 3 x slapen, drie x uitgebreid ontbijt en 3 x avondmaal. Dat voor de prijs van €109 p/p. http://www.wolffhotel.de

Koen

dit was ik in de pyreneen. niet gevist, maar wel 200km offroad gereden  8)


hendri

heey jan, dikke plunje baal achterop en gassen met dat ding!
ik wil ook wel met een motor (duc) naar de kyll! ;D ;D

R.S.N Flyfisher

Quote from: Gert on April 07, 2013, 22:40:00
Ja, heb ik ook wel een paar keer gedaan, naar de Kyll. Ga sowieso altijd met de motor op vakantie en neem altijd visspullen mee. En ook een complete kampeeruitrusting etc.
Maar blazen door de Eiffel kan altijd hoor, hoef je niet voor te gaan vissen  :D

Groet,
Gert

Jij rijdt chopper Gert?

Haha ja ok, maar dat is dan wel weer lekker 2 vliegen in 1 klap.
Mijn 2 grootste hobby's (eigenlijk ook m'n mountainbike op de rug knuppen en dan is het helemaal kompleet)

R.S.N Flyfisher

Quote from: Koen on April 07, 2013, 23:03:57
dit was ik in de pyreneen. niet gevist, maar wel 200km offroad gereden  8)



Mooi actiefoto Koen, ook mooie handige bike heb je kerel

R.S.N Flyfisher

Quote from: hendri on April 07, 2013, 23:07:37
heey jan, dikke plunje baal achterop en gassen met dat ding!
ik wil ook wel met een motor (duc) naar de kyll! ;D ;D

Haha ja hoeft ook niet zo'n heel moeilijk systeem te zijn, wat je zegt plunje zak met paar spinnen oid en gaan met die banaan!

Jaja Duc Hendri, koop er nou maar 1.. kunnen we saam naar de Kyll met de bike, Gerard als support-vihicle achter ons an  ;D

R.S.N Flyfisher

Quote from: Wiel Slovenië on April 07, 2013, 23:00:32
Ben daar 2 weken geleden met mijn vrouw nog geweest, 3 daagjes midden in de week, 3 x slapen, drie x uitgebreid ontbijt en 3 x avondmaal. Dat voor de prijs van €109 p/p. http://www.wolffhotel.de

Ziet er leuk uit en niet duur idd, thx voor de link!

bazookadude

er zit een camping in kyllburg op kruipafstand van de kyll, ideaal voor motorrijdende vliegvissers die in een tentje willen slapen  :D

hendri

Jan ga anders ff bij de tt in assen kijke, als je ziet wat sommigen op hun motor knuppen om daar een paar nachten te tukken.

R.S.N Flyfisher

Quote from: bazookadude on April 08, 2013, 21:56:38
er zit een camping in kyllburg op kruipafstand van de kyll, ideaal voor motorrijdende vliegvissers die in een tentje willen slapen  :D

Ok, lijkt me wel lachen in een tentje bij de kyll..  :D
Maar wil niet al teveel meeslepen op de bike  :)

R.S.N Flyfisher

Quote from: hendri on April 08, 2013, 22:57:18
Jan ga anders ff bij de tt in assen kijke, als je ziet wat sommigen op hun motor knuppen om daar een paar nachten te tukken.

Haha ja geloof ik Hendri  :D

We gaan het meemaken