Visma

Started by HappyFisherman, April 03, 2011, 19:58:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Vanmorgen na het vissen nog naar de Visma geweest. Was toch vlak in de buurt en had dat nog nooit bezocht. Tegen een uur of 12 was ik binnen en al 21 eurie lichter (11 voor de parkeerplaats en 10 voor de entree)! De grootste visbeurs van europa en dat was wel te zien. 4 hallen vol met visspul, maar er waren maar 4 standjes met vliegvisspulletjes (Harry had me gister al gewaarschuwd). Overal stond het wel vol met karper- en roofvisspullen.
Na even zoeken had ik de VNV stand gevonden waar een stuk of 6 binders bezig waren. Wel leuk om te zien, maar volgens mij is het een stuk leuker als je de mensen ook kent. De castingbaan (waar Tight Liner Erik ook bezig was) vond ik nogal klein, maar er stonden best veel mensen om heen. Na een klein rondje in die hal toch nog ff terug naar de castingbaan en daar waren Rob en Perry (aankomend forumlid  :)) al weer aant OH-en.
Al met al heb ik wel een heel uur rondgelopen en toen had ik het wel gezien. Voor dit weekend een overdosis visavonturen, -verhalen, -hengels, -enz, -enz opgelopen en de hele week nodig om af te kicken!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

raad ik je aan om deze is komen te bekijken.
eengezin en ook nog mafkezen aanwezig en zekers ook zereneus personen.

dus wat wil een vliegvissert nog meer.

http://www.t-kamper-knup-en-punnik-weekend.nl/

eigenlijk schandalig dat er zo weinig vliegvis gebeuren is op zo,n grote beurs.

HappyFisherman

Die staat al in de agenda :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

ja mooi ja klop maar aan bram gaan we ff knuppe