mn bindkamertje

Started by Rossie69, December 20, 2010, 16:39:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rossie69

Ok dan, hier dan eindelijk de foto's van mn bindtafel. Ik heb hem vanochtend ff snel ingericht voordat ik naar mn werk ging. Dus alle spulletjes moeten nog op de juiste plek komen te staan, maar daar kom je pas achter wanneer je aan het binden gaat denk ik.






Ik neem aan dat ik van jullie wel hoor wat jullie er van vinden, en vooral wat er nog mist. Kan ik mn pa nog ff wat iedeeen doorgeven :lol:

Groet Hendri
Zo ik heb weer een uitbreiding op mn vliegbindtafel. Een epoxymolen gemaakt van een magnetron motor. Vraag me niet om technische gegevens, want mn pa heeft hem in mekaar gesmurfd.
Ik heb er totaal nog geen ervaring mee, dus als iemand van jullie mij nog tips en een beetje uitleg kan geven zou dat heel mooi zijn.
Hieronder wat foto's.



Die onderste is een buzzer van rood wedstrijd elastiek met een dotje epoxylijm. Maar volgens mij is er veel meer mogelijk. Ik hoop dat iemand mij er wat meer over kan vertellen.

Groet Hendri

harry

mooi kamertje hoor  en vooral wat netjes  :)
dan ziet het er bij mij wel wat anders uit op de vliering  hahaha
maar das meer de gemakzucht hoor  opruimen kan altijd nog   toch?  :P

maurice

zal nu wel kinderkamer zijn.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

 ::afspraak:: ::fluiten:: geen comentaar.
dat mag de eigenaar zelf vertellen

peter

die heeft het druk met koken en luiers
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

vervlogen tijden!! nu is het inderdaad de kinderkamer.
tegenwoordig doe ik het naast de wasmachine. :o
en zo netjes als toen is mn bindtafeltje idd ook al niet meer.
iets sfeervoller zeg maar(en dan met name voller) ;D

jan.K

doet je pa ook aan vliegvissen ;D

Gewo

Hendri,

Ik denk dat het je niet veel uitmaakt dat je je bindkamertje kwijt bent. Je hebt er tenslotte wat moois voor terug gekregen :)

Rossie69

en als ie geluk heeft ook nog zijn vliegspullen

mrproper

Zou ie een Ep Mobile boven de wieg hebben hangen  :)

Rossie69

is wel een idee natuurlijk hahaha

vliegvisgek

geeft niks heb je wel heeeeeel wat moois voor terug he :P

jelle

Quote from: harry on January 03, 2011, 22:35:08
mooi kamertje hoor  en vooral wat netjes  :)
dan ziet het er bij mij wel wat anders uit op de vliering  hahaha
maar das meer de gemakzucht hoor  opruimen kan altijd nog   toch?  :P
dacht ik ook
bij mij is een bom ontploft :D
maat mooi tafeltje hoor
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

hendri

nee jan, mn pa doet niet an vliegvissen. veelste ingewikkeld zechtie. hij is wel verekte handig met zn handjes. als ik weer eens wat zie of wil of wat ook. en ik denk dat hij het kan maken, tja dan is het ff wat foto's van het gene mailen en hij gaat er over prakiseren. kan een dag duren kan een maand duren maar hij komt er op terug en heeft het in mekaar gesmurfd.


en ach, dat ik mn grote bindkamertje nu kwijt ben, ja dat is het meer dan waard. dr licht nu iets veel mooiers op dat kamertje. ;)

ps, die ep mobile is wel een leuk idee. denk alleen niet dat ik er momenteel an toe kom om er 1 in mekaar te flansen, maar zeg nooit nooit. 8)