WENNE - bij Wenholthausen

Started by Twan, September 07, 2015, 20:37:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Twan

Heeft iemand nog recente ervaringen op de Wenne bij wenholthausen?

Ik ben nog nooit op deze rivier geweest, maar wel van plan om deze binnenkort te bezoeken. Of is de Lenne of Mohne of iets dergelijks een betere  aanrader?

PdH

Recent .... Tja 2012.......

Maar mijn algemene indruk.

Ik heb me er in ieder geval goed vermaakt.
Kaartje gekocht via Hotel Hochstein. Moet je wel een nachtje of 2 blijven slapen.
Maar goed, dat is wel bekend denk ik.
Omgeving is mooi, strecke ligt hier half in het dorp en loopt dan verder het dorp uit.
Ook als je alleen van de kant wilt vissen kan dat.

Kan je best doen


grtn, Peter.

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Twan


Twan

Dit weekend gaan wij naar Hotel Haus Hochstein in Wenholthausen.. Ik zal mijn bevindingen hier posten..

Het water is wat omhoog gekomen.   :-\ :-\

Herman

Veel plezier! Ga in ieder geval bij het sportveld proberen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Twan

Het was goed bevallen. Goed en gezellig hotel (Haus Hochstein). Avondeten, ontbijt en de bierstube waren goed, we zijn niets te kort gekomen!! Nog tot in de late uurtjes bier gedronken met andere Nederlandse vliegvissers. De zondagochtend hadden wij, maar ook de andere vliegvissers opstartproblemen, maar dat nemen we voor lief.  ::)

Leuk stuk water met veel afwisseling. Mooi visbestand. We hebben ook een aantal 40ers gevangen. De 40ers waren bruine forellen. We hebben niet alleen bruine forellen gevangen, maar ook vlagzalmen.

Dat het traject deels door het dorp loopt heeft mij helemaal niet gestoord. Het is een klein dorpje met een leuke uitstraling. Er hangt een toeristische sfeer door vele wandelaars.

Al met al een goed weekend en voor herhaling vatbaar! ;D ;D ;D

PdH

Mooi Twan. Goed om te lezen dat het nog steeds een mooi weekend kan opleveren.
grtn, Peter.

Jan Damman

Mooi weekend geweest Twan zo te lezen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Koen

Ff een kickje. Is dit nog steeds een goeie plek om heen te gaan? Zit een beetje te kijken naar iets anders dan de kyll :)

Twan

Hey Koen!

Toevallig niet verder gelezen? Twee topics verder had ik gevraagd voor tips voor een weekendje Duitsland.

Uiteindelijk zijn we weer in Wenholthausen beland, twee weken geleden. Aanrader!

Tips weekend duitsland

Koen

oh tof, ik denk dat we ons weekend gevonden hebben :D

ik pm je nog wel ff voor wat vragen :)

Twan