strak blauwe lucht, lekker zonnetje....wordt er nog gevist vandaag ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, October 07, 2012, 10:34:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Ook gisteren was het een lekkere visdag, strak blauwe lucht en zon ( met 2 mooie vissen (die post ik nog wel ;))

Mn kop mooi rood, kon de bril na afzetten nog goed zien zitten  ;D (toch maar zonnebrand in oktober?).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

wacht maar henk, kom ik je halen en gaan we achter de baarzen aan in kampen. Zal je zien hoe leuk die beastmaster is.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69


weerwolf

Oh en er zijn zulke leuke mepps spinners 00 de thunderbug bv. mooi man. Gebruik het niet vaak maar af en toe is dat ZOOO leuk.


zie: [size=78%]http://www.mepps.com/information/thunder-bug/140#description[/size]



Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Rossie69


Plantje

Ik heb heerlijk achter het huis wat op voorntjes staan vissen. Haakje met alleen wat groene flash dubbing erop wilde goed! Zelfs een mooie van zo'n 23 cm gevangen!

Er was volgen mij ook iets aan het jagen, want ik zag regelmatig hele scholen speldaas over de oppervlakte schieten, maar ik vond het met de voorntjes te mooi om te gaan wisselen! Dus toch maar een tweede hengel erbij zetten!

Christof van den Berge

Vandaag was het ook van dat prachtige weer alleen jammer dat het zo vroeg donker is anders had ik nog wel een paar uurtjes willen vissen!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben