vliegbindkamer opleuken

Started by sjoerd, March 20, 2016, 18:47:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sjoerd

Vanmiddag mijn nieuwe vliegbind/tekenkamer wat opgeleukt met wat oud eigen tekenwerk,
dat anders ook maar op zolder lag te verstoffen.
Groen bord gemaakt en daarop de tekeningen geplakt.
Oja het karikatuurportretje is gemaakt door oud vismaatje Harm ten Cate,
Ach, leuk karweitje op een regenachtige zondagmiddag. Morgen weer met de BB op stap.




edjuhhh

Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries

Bone F

Ziet er mooi uit ik wist niet dat zulke tekenkwaliteiten, wasAd je leermeester? Hoe is het met de rebel Harm ;D.

wh82

Supermooi Sjoerd! Erg mooi gedaan.

sjoerd

Quote from: Bone F on March 20, 2016, 19:25:03
Ziet er mooi uit ik wist niet dat zulke tekenkwaliteiten, wasAd je leermeester? Hoe is het met de rebel Harm ;D.

haha Frans, nee Ad was niet mijn leermeester,ik klooi zelf maar wat aan. En met Harm,tsja, ik zie hem nog wel eens maar vissen in Nederland heeft hij (om voor mij onbegrijpelijke redenen) al vele jaren terug opgegeven.
gr Sjoerd

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Bone F

Mooi "kind" hoor die Harm. Ik herinner mij nog dat hij in Denemarken een fles whisky naar binnen werkte en de volgende onder de opmerking oei wel een beetje pien in de koppe weer meedraide alsof er niks gebeurd was! (Ik hoop dat ik het goedvertaald heb :D)

Gerrit59

Mooie hobbykamer Sjoerd!


Gerrit

Sieger



Sieger

sjoerd

Quote from: Gerrit59 on March 20, 2016, 20:45:09
Mooie hobbykamer Sjoerd!
Gerrit

Ja Gerrit, op initiatief van vrouwlief , die er voor zorgde dat ik mijn rommelige bindhok op zolder kon verplaatsen en transformeren naar een lagere etage en goede ideeen aanbracht die ik dan alleen nog maar even "moest" uitvoeren.
Maar het is mooi geworden , dus daar zal het niet aan liggen als de gebonden vliegen niet goed vangen . haha

Rossie69

zit ik ook op te wachten weer een etage lager :)

mooie wall zo Sjoerd.


JurjenF

Zo hé, da's mooi tekenwerk!  ::klappen:: Ik heb de luxe van 2 kamertjes over maar vliegenbinden is niet echt aan mj besteed. Dan maar voor de fotografie gebruiken.....
Fishing is cheaper than therapy

Marcel

Ziet er mooi uit, mooie tekeningen, vooral die van die jagende baars,vind ik mooi gemaakt!! ::goodjob::