Kent iemand deze BB

Started by johannes, July 02, 2011, 19:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johannes


peter

ziet er vet uit Johannes
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

weerwolf

Ik kom niet verder als dat ik hem heb zien varen. ziet er wel leuk uit.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

harlin

Ken hem niet, maar DEZE wel.
Heb hem zelf, is wel een stuk zwaarder als ik dat zo lees.
Hij bevalt me uitstekend.
Aan 1 kant vraag ik me af hoe het kans dat ie zo'n stuk lichter is, je zou zegen dat het wat minder sterk is.
Aan de andere kant gaat de techniek vooruit, zal dus wel goed materiaal zijn.
5 luchtkamers aanwezig, dat moet je kunnen overleven. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

johannes

Inderdaat is dat de reden Al het water wat in de buurt van wegen ligt lekker met m'n gerepareerde fishcat en verder de bergen in deze boot.

De guideline is namelijk (weer) lek  >:( >:( >:(

zit nog een beetje te dubben wat te doen.

3kilo is echt niks en is zeer klein te transporteren in de bijgeleverde rugtas en laat die nou ook weer makkelijk aan m'n grootte rugtas passen.




gaat dit beeld er toch anders uit zien ;D
 

johannes

Hij heeft ze niet op z'n site staan maar zal eens contact opnemen

wat voor taal praaten ze daar?

hoop niet alleen duits want dan is het een heel kort gesprek :)

op verschillende plekken in noorwegen op het net wordt dit beschouwd als de meest ideale BB voor in de bergen

Is rudi heger importeur voor heel europa? Dacht eigelijk dat die botenboer in oslo importeur voor scandinavie is maar kan er ook goed naast zitten.


harlin

Quote from: johannes on July 04, 2011, 21:21:29
wat voor taal praaten ze daar?
hoop niet alleen duits want dan is het een heel kort gesprek :)
Jij bent echt goed ingeburgerd, ::duim::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

hendri

zo mooi bootje, en dat dat dan maar 3 kg weegt, das je nix, ideaal ja voor jouw omstandigheden.
maar hoe sterk zal het materiaal zijn waar die van is gemaakt? moet natuurlijk niet zo zijn, als je eens langs een steen schuurt dattie dan onder je kont weg spuit! hihi

johannes

Quote
Jij bent echt goed ingeburgerd,

Mijn hooft heeft maar plek voor 2 talen het engels wordt ook steets beroerder  :( :(


Fred


Grrrrrrerrit maakte mij attent dat dit onderwerp op het forum staat en het leek mij ook een mooie boot, maar in de users manual van de boot wordt wel heel veel uitgelegd, hoe je een lek moet repareren en ook stond dit er ook in met name de laatste regel houdt in dat je hem alleen op stilstaand water kan gebruiken.

CAUTION
Changes in air temperature and elevation could cause the air inside the pontoons to expand which could cause the pontoons to burst. Always release some air when these conditions occur.
Never leave your boat sitting in direct sunlight when it is out of the water.
Do not use your Trinity in moving water!

Groetje Fred

johannes

Heb de manual ook gelezen maar bij alle type bb staat een uitleg over hoe goed te lijmen en te plakken

ik ga er ook vanuit dat de bb minder is op invloeden van buiten af de andere boten van outcast.

worden ook float trips mee gedaan en snap goed waarom dat met deze niet kan.

toch stond op de noorse site een uitleg dat de boot ook goed op zout water is te gebruiken en daar stroomt het doorgaans.

zou graag eens een proefvaart met deze willen maken ga eens verder uitzoeken

Ga er eens een paar mailtjes aan wagen julie horen nog


Vincent

Heej Johannes,
let ook even op de gesealde (gelijmde!)naden....dat lijkt me minder sterk dan gestikt en daarna (dicht)gesealed....
ik ken de boten verder niet...
wel ERG licht...ben net als andere topic-beantwoorders bezorgd over gebruikte materiaal...
ik heb zelf een MacF DLX2...en die weegt inderdaad wel teveel om over Noorse bergen mee te sjouwen...
maar hij is wel zeer robuust en van "zwaar" materiaal gemaakt...

enfin...kijken of je zo'n ding op kunt snorren in de buurt en eens bekijken!

Sjon er bra?
Vincent