Ron Thompson belly boat

Started by j.klopper, February 22, 2018, 14:49:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

j.klopper

Iemand ervaring hier mee?
Als mogelijk beginnend bb er wil ik er niet te veel aan uitgeven dus ik denk aan die van rond de 150.

p.forel

#1
Leg  100 euro meer neer voor goede bb
Ron plofson is nu niet bepaalt betrouwbaar

Bone F

Ja ik zou ook maar ff verder kijken. Misschien is die van Berkley een goed alternatief, is in ieder geval een echt merk kijk ff bij Visdeal daar hebben ze volgens mijn drie types. Zijn ook niet echt "droge billen" boten maar niet slecht.

Team

Wat zijn dan wel goede boten????         Top 3  ?????       Kan dat
NUNC  AUT  NUNQUAM

PeterS

Outcast (de beste) en dan Guideline.
Veligheid op het water en een droge kont kost nu eenmaal, kijk ook naar je gewicht tov de spec. van het betreffende model.

Marco B

Wat mij betreft scoren de boten van Outcast erg hoog. Goed afgewerkt en stevige bladder oftewel binnenband. Ook MacFishing maakt tegenwoordig best goede BBn en wat beter betaalbaar. Wat voor mij altijd maatgevend was is het materiaal waarvan de binnenband gemaakt was.
Tegenwoordig heb je ook veel BBn zonder binnenband (heb er inmiddels zelf ook eentje). Nadeel is wel dat deze meteen een stuk zwaarder zijn en dus soms wat lastiger om te vervoeren.
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

p.forel

Fishcat 4 van outcast. Super heb de mijne al jaar of 12 kan ook langer zijn
De 5 jaar garantie gaf mij de doorslag kwa koop
Kost rond de 280 euro


sjoerd

Meerdere luchtkamers voor optimale veiligheid. Wil je opblaasbare zitting en rugleuning of een hard stuk schuim, dat weer meer ruimte inneemt.
Ik ben iig tevreden met mijn guideline met maar liefst 6 luchtkamers. Maar de andere genoemde merken zijn ook top.