Ach ja, de verrassende vangsten breiden zich uit, dit keer in Noordwolde!!!

Started by ben, July 19, 2012, 22:49:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Medeforummers, dinsdagavond in Noordwolde op Forelplas het Oosterseveld ving ondergetekende na dit jaar al op de vliegenlat gevangen te hebben, ,Regenboogforel, (Zalm)forel, Goudforel, Bruineforel, Saibling, Ruisvoorn, Blankvoorn, Baars, Snoekbaars, Roofblei, Meerval, Steur, en wat ik nog vergeten ben, ving ik nu een vis die de moeite zeker wel waard was, eerst 3 aanbeten op droog gemist en daarna heel weinig actie en toen ik de hoop een beetje opgegeven had en allerlei verschillende manieren uitgeprobeerd had en het begon al een beetje te schemeren, kreeg ik een harde tik op een heel klein grijsachtig streamertje met tungsten kop en het was na een dril van pakweg 20 minuten een Graskarper van 78 cm. en een pond of twaalf, tjonge jonge wat is dat vliegvissen toch mooi!!!!

[attachment deleted by system]

vliegvisgek

mooi man maar t,vissen daar verder wat vind jij er van Ben  ;)

ben

Jeroen, de hoge vijver boven heeft sterke grote vis, maar is niet makkelijk voor de vliegenlat, beneden heb je wat minder werpruimte, maar genoeg te vangen, als je mazzel hebt kan je genoeg vangen, maar het kan ook tegen zitten, maar onverwacht een Graskarper vangen op 17/100 is wel spectaculair toch???? En het blijft vissen!!!!

Sieger



Sieger

hendri


Gerrit72


Da's een hele mooie! ;D Vandaag ook een tijdje een graskarper staan aangooien, maar die had helaas geen interesse :(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

ben

Deze was heel onverwacht, eerst dacht ik aan een zware Forel, daarna aan een Steur, toen hij naar boven kwam dacht ik Snoek, maar het was echt een Graskarper en hij bleef maar gaan, wat een sterke vis, mooi man!!!!!!!!

A{b}r{a}xa{s}


BV


ben



HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Ach Bram, ga maar eerst op groen staan, misschien vang jij dan ook wat!!!!