Baars poppppppppeeeerrrrrssssss

Started by Koen, January 08, 2014, 19:24:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Wilde wat fuzzy bug bestellen bij Peeters maar om alleen 2 rolletjes te halen is ook zo wat dus heb wat meer besteld. Alles is geleverd .... behalve de fuzzy bug. Anyway ik heb ook wat poppers besteld, haakje 8. Leek me wel es leuk voor de baars, maaruh, heeft iemand misschien wat goeie patronen?

MarcelN

#1
Patronen? Je bedoelt N-patronen? Die zooi moet je toch snuiven ::wtf:: ::)
Wanneer gaan we weer snoeken Koen & Co.? Het gaat vriezen he....

Jan Damman

Wat dacht je van deze Koen.

[attachment deleted by admin]
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Koen

 ;D bindpatronen grapjas :P

Uhm jah. moeten maar ff kijken. dit weekend heb ik met mijn poolse vismaatje afgesproken, das zondag. zaterdag motor naar de dealer dus dan kan ik ook niet. volgende weekend dus dan maar.

Koen


merijn1982

Misschien tikkie off topic.. maar is baars gretig op poppers in de zomer?? Of zijn het sporadische vangsten maar de manier waarom het waard??
Tight lines!!

Troutbuster

En of!!!!

Rete gaaf is het vissen met poppertjes op Baars!!

Zodra de water temperaturen wat hoger worden en de baars zichtbaar actief in de oppervlakte azen, is het zeker de moeite waard!!

Ook forel wil de popper graag nemen!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


merijn1982

Ok top!! Ga ik zeker doen dan. Van de forellen wist ik het al. Prachtige aanbeten alleen slecht voor je hart;-)  ga komend jaar ook achter de snoek aan met poppers. Erg benieuwd!!
Tight lines!!

jur606

Heb een paar keer zelfs s'winters het geluk (wind stil mooi stukje haven) dan heet zo vol vis lag dat baars aan het jagen was in en rond de oppervlakte
en ze ook kunnen vangen met kleine poppertjes.
(alleen in voorjaar zomer vaker zeker na hele warme dag tegen de schemering aan vaak s6 ermee gehad op deze manier)

JB

Quote from: Koen on January 08, 2014, 19:53:34
ah cool. daar kan ik wel wat mee :)
Ik ook, heb nog een voorraadje wat nog afgemaakt dient te worden


En nog een aantal poppers en divers die al klaar zijn

Haakmaten; 12, 10, 8

Haakmaten; 4/0, 2/0

Haakmaat; 2/0 (korte steel, zwarte kop zit op shank )
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen


merijn1982

Tight lines!!

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

merijn1982

Dat is waar. Maar wou dat ik zo had liggen. Dat volbinden komt dan wel goed:-)
Tight lines!!