Tips kortelijn vissen met droge vlieg.

Started by nanootje, April 15, 2014, 12:03:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


nanootje

Quote from: Hilco de Visser on April 18, 2014, 19:49:54
Emmen

:o FBI....CIA....haha.

Ik ga tzt bij de vliegvisvereniging in Nieuw Amsterdam kijken, zullen vast wel wat vissers uit Emmen bij zitten vermoed ik.

Beertje

#27
@Nanootje, je bent van harte welkom bij VVNA.Als je je nu aanmeld,dan kun je nog deelnemen aan de werpinstrutie's.Wil je eerst eens kijken, kom dan vrijdag 25 april a.s. bij "de kibbelkoele" daar zijn we om 18.30 uur aanwezig voor de werplessen.Misschien tot ziens.

groeten Jan
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco de Visser

Quote from: nanootje on April 18, 2014, 20:12:26
:o FBI....CIA....haha.


;D

je geeft altijd veel meer prijs van je zelf op internet dan je beseft.
en dan zit je nog niet eens op facebook  :-X

nanootje

Quote from: Beertje on April 18, 2014, 22:30:44
@Nanootje, je bent van harte welkom bij VVNA.Als je je nu aanmeld,dan kun je nog deelnemen aan de werpinstrutie's.Wil je eerst eens kijken, kom dan vrijdag 25 april a.s. bij "de kibbelkoele" daar zijn we om 18.30 uur aanwezig voor de werplessen.Misschien tot ziens.

groeten Jan

Bedankt voor de uitnodiging Jan. Ik hou jullie agenda zeker in de gaten. Maar vrijdagavonden is voor mij erg lastig, maar zal eens zien of ik wat kan regelen voor volgende week.

nanootje

Quote from: Hilco de Visser on April 19, 2014, 08:17:10
;D

je geeft altijd veel meer prijs van je zelf op internet dan je beseft.
en dan zit je nog niet eens op facebook  :-X

vroeger had ik een vriend....Johny....Johny Walker, nu heb ik google ::)

Hilco de Visser

indeed..................google is your best friend ;-)

Plantje

Quote from: nanootje on April 17, 2014, 19:57:55
Reel moet daarnaast ook voor mij geschikt zijn, ik ben namelijk links, dus links de hengel en recht de lijn/reel.
Hoe weet je dat zo zeker? Je hebt beide handen nodig. Het is een beetje te vergelijken met iemand die wil beginnen met gitaar spelen en zegt dat hij links is.

nanootje

Quote from: Plantje on April 29, 2014, 20:48:27
Hoe weet je dat zo zeker? Je hebt beide handen nodig. Het is een beetje te vergelijken met iemand die wil beginnen met gitaar spelen en zegt dat hij links is.

haha, voor gitaar heb ik ook een linkse nodig ;D
Ik heb alle hengels altijd links vast (werpen/ophalen). Werphengels met rechts werpen heb ik al snel afgeleerd, werd gevaarlijk voor mijzelf en omgeving.

Reeltje gaat waarschijnlijk een Loop Xact 2/6 of een 5/8 worden ;)