Gouden Streamer, 6e jaar

Started by Herman, September 19, 2015, 11:49:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pepertje

Hoop dat de winnaar de vis tijdens de snoektour gaat vangen.
vliegvissen is mooi en leuk iedereen doet het op zijn manier.
vissen is leuk maar moet geen verplichting worden ;)

Herman

We gaan t meemaken! Als er voldoende meetlinten worden meegenomen kan er gefotografeerd worden.....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

weet wel een plekkie waar ze ligt

hendri


maurice

bij de visboer op de markt kan ook Hendri
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Herman

Weer een inzending van Sjoerd binnen gekregen, voor de bb-vissers is er zelfs nog geen melding binnen.
Waarschijnlijk heeft Marijn net als ik gister met de Bellyboat dag van Dyckers niets gevangen....

Inzenden kan natuurlijk nog een poosje, dus schroom niet!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Ik had er vanmiddag eentje op een streamer, en eentje gelost. Maar was met de werphengel (vanwege een lichamelijk ongemak zat vliegvissen er ff niet in) dus dat telt niet. Maar weet ze nu wel te liggen  ;D

Groet,
Gert

merijn1982

Had inderdaad niks herman. Maar heb wel een mooie dag gehad. Heb al wel meerdere vissen uit de bb gevangen  maar nog niet van een formaat waarvan ik dacht die moet ik insturen. Komende weken ga ik me best weer doen:-)
Tight lines!!

wouter veuger

ondanks een aantal mooie vangsten afgelopen weken is het nog behoorlijk taai op het grote water,gister ook de halve dag geblankt op het grote water met zn 2 en.

ondanks dat we bijna halverwege november zitten is het nog errg warm voor de tijd van het jaar,water temp was gister nog 12,5 graad.

Koen

Jullie snappen natuurlijk wel dat dit de kleinste moet zijn he? :D

95cm, helaas gevangen op een 5cm geel shadje in een drop shot configuratie :P




Gerrit59

Koen,

We moeten er maar een derde variant aan toevoegen: snoek buiten nationale wateren.

Gerrit

Herman

Voorlopig geen  verandering in t reglement!
Gister wel weer n paar nieuwe meldingen mogen noteren... Gert, Jan en buiten mededinging ikzelf..
Wie volgt?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69


hendri

als die krengen eens blijven hangen, dan ik ook.  ;)

sjoerd

Quote from: hendri on November 16, 2015, 20:02:42
als die krengen eens blijven hangen, dan ik ook.  ;)

Ha ha Henri, misschien moet je eens een dood visje aan de streamer hangen. LOL

Gerrit59

Dan mag je hem wel 'takelen', anders blijft die niet 'hangen'....

merijn1982

Nog geen meter+ mogen haken. Maar er is nog ff tijd:-)
Tight lines!!

Gerrit59

Valt me wel een beetje van je tegen.....

Gerrit

merijn1982

Haha gerrit:-) mij ook!!  Het is een combi van minder tijd. Verre van goede omstandigheden en nog geen geluk hebben. Heb al best weer wat snoeken mogen vangen uit de bb. Maar deze zijn niet groter dan +/- 85-90 cm.
Komt vanzelf....
Tight lines!!

sjoerd

Moet het wel beter gaan dan vanmiddag. Met vier BB dobberend op het grote water. Niet één had vis gevangen. Het was erg taai. Je waaide bijna het water uit. Maar ook in de luwte geen vis. Ja zat op de fishfinder maarja die selecteert niet op vissoort.

hendri

Quote from: sjoerd on November 18, 2015, 21:35:16
Moet het wel beter gaan dan vanmiddag. Met vier BB dobberend op het grote water. Niet één had vis gevangen. Het was erg taai. Je waaide bijna het water uit. Maar ook in de luwte geen vis. Ja zat op de fishfinder maarja die selecteert niet op vissoort.

misschien had jij ook meer geluk gehad met een dode aasvis an je streamer. ;)

merijn1982

Zojuist dan toch me eerste inzending naar Herman gestuurd. Foto zal ik niet plaatsen. (  ook niet op facebook ) Zo blijft het nog even spannend!!
Tight lines!!

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Je denkt deze nog te gaan overtreffen natuurlijk....

merijn1982

Het kan altijd groter gerrit!
Tight lines!!