Wolf Zwarte Woud

Started by FSCHAMP, November 11, 2018, 23:00:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FSCHAMP

Ik ben dit jaar naar in juni naar het Zwarte Woud geweest om 4 dagen te vissen op verschillende parkoers van de Wolf. Ik heb hiervan een filmpje gemaakt en op mijn YouTube Kanaal gezet.

Ziehier de link naar het filmpje op YouTube:

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=T17LlmDfeXg
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

zeeforel

Wat een vangsten!!! Top hoor.

Linkje werkte overigens niet. Deze wel: https://www.youtube.com/watch?v=T17LlmDfeXg

FSCHAMP

Bij mij werkt de link nochtans wel, maar geen probleem.
Hoe plaats je het in zo'n venster?
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

T17LlmDfeXg in het zoekveld van youtube plakken, dan kom je op het juiste adres ;)

John

Mooi filmpje Gino! ::goodjob::

En ook nog zeer leuke vangsten.

Groet,

John

FSCHAMP

Quote from: MarcelN on November 12, 2018, 10:39:19
T17LlmDfeXg in het zoekveld van youtube plakken, dan kom je op het juiste adres ;)

Marcel, dit is in YouTube. Ik bedoelde hoe krijg je zo'n venster in je post. Ik kan enkel een link plaatsen.

@ John : inderdaad, maar de Wolf staat altijd garant voor mij met goede vangsten. Ik ga er bijna elk jaar één keer naar toe. Spijtig dat het zover is, anders zou ik wel meerdere keren gaan. Ook de Kinzig leeft mij ook mooie vissen op, maar deze keer kon ik voor mij geen vergunning krijgen (er worden maar twee vergunningen per dag uitgegeven).
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

#6
Gino, je plakt het verkeerde adres van youtube hier, dit is het uiteindelijke adres.
Zoals ik al zei kun je ook op die code van jou zoeken en kom je er ook, wat zeeforel dus ook gedaan heeft.



https://www.youtube.com/watch?v=T17LlmDfeXg

John

Quote from: FSCHAMP on November 12, 2018, 11:41:15

@ John : inderdaad, maar de Wolf staat altijd garant voor mij met goede vangsten. Ik ga er bijna elk jaar één keer naar toe. Spijtig dat het zover is, anders zou ik wel meerdere keren gaan. Ook de Kinzig leeft mij ook mooie vissen op, maar deze keer kon ik voor mij geen vergunning krijgen (er worden maar twee vergunningen per dag uitgegeven).

Kan ik je geen ongelijk in geven om er elk jaar terug te komen. Heb er voor 2 jaar geleden een dikke week aan de Wolf gestaan op een camping. Kon op de camping vergunning kopen. Leuk gevist daar, niet de grote forellen gevangen uit jou video echter wel een aantal dagdelen mogen vermaken met het visbestand aldaar.

staat zeker op mijn lijstje om nogmaals terug te gaan.

Groet,

John

JEVDE

Quote from: FSCHAMP on November 11, 2018, 23:00:17
Ik ben dit jaar naar in juni naar het Zwarte Woud geweest om 4 dagen te vissen op verschillende parkoers van de Wolf. Ik heb hiervan een filmpje gemaakt en op mijn YouTube Kanaal gezet.

Heel gaaf om te kijken! Krijg meteen zin om die kant op te gaan. Had al eens eerder hier posts gezien over de Wolf en de Kinzig. Destijds genoteerd maar is er nog niet van gekomen eens die kant op te gaan. Maar als ik dit zo zie, wil ik er zeker een keer heen. Dank voor het posten van het filmpje!

jevde

FSCHAMP

Jevde,

waarschijnlijk posts van mij, daar ik hier al verschillende keren foto's van de Wolf en de Kinzig gepost heb. 
Ik vind het er geweldig, mijn lang weekend met Heer Hemelvaart in 2019 is al geboekt. Martha en Karl-Ludwig, de eigenaars van de Wolfsklause zijn doorheen de jaren (ik kom er al van in 1992) ware vrienden geworden van mijn familie.

Ik kan Zwarte Woud aan iedereen aanraden. Er zijn ook veel bezienswaardigheden te zien, ook voor niet vissers, vandaar dat mijn vrouw en dochter ook elk jaar opnieuw naar daar willen gaan (meestal is het twee dagen vissen en twee dagen dingen bekijken). Ook mijn dochter heeft daar haar eerste vliegviservaringen op gedaan en haar eerste beekforeltjes gevangen aan de droge vlieg.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

FSCHAMP

Hier nog een filmpje van mijn verblijf met Heer Hemelvaart in 2015:

https://youtu.be/R9GmvUyPxdA
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

sarca2

ik ga volgende week, hoop dat het water wat op peil is, anders alleen op de kinzig
::new::