Service met Hoofdletters!

Started by JurjenF, July 23, 2013, 15:24:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JurjenF

In april heb ik eindelijk na enkele weken mijn DAM waadschoenen ontvangen via Tight The Lines in Olst. Deze kort daarna tot tevredenheid in gebruik genomen. Nog niet veel gezien de weersomstandigheden maar zeker tot tevredenheid.
Afgelopen juli ontdekt dat van één schoen meerdere veterlussen los gingen zitten  :(. Waren deze dan toch minder 'Heavy Duty' dan op de doos beloofd? Nadat de derde ook os ging zitten  >:( een mailtje met enkele foto's verzonden aan de leverancier. En vanmiddag zonder morren en verzoek tot retour zenden van de oude schoenen een paar nieuwe mogen ontvangen  ;D. Kijk : dat is dus SERVICE van die mannen! Dat mag in deze tijden ook wel eens gezegd worden.  ::top::

Jammer dat ze niet veel vliegvis gerei verkopen maar wie weet....
Fishing is cheaper than therapy

Beertje

Daar wordt je echt blij van.En dat geeft vertrouwen voor de toekomst.dikke pluim voor de leverancier. :) ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Joost S.

Gefeliciteerd, dat is toch lekker mee genomen.

Gerrit72



Helemaal goed.  ::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.