Service Sonik

Started by Herman, August 14, 2012, 12:22:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Herman

Hoi medeforummers.
Op t forum komen nog al eens klachten voor over winkeliers en leveranciers. Nu even een huldebetuiging van mijn kant.

Ik heb vorig jaar voor mijn trip naar Jamaica een Sonik SK3 gekocht met reservespoelen, reeds voorzien van passende lijnen. Omdat het vooral in zout water gebruikt ging worden heb ik voor deze reel gekozen. Geen ervaringen gelezen/gezien, maar prijstechnisch was het goed te doen. Als ik de reel na de trip niet meer zou kunnen gebruiken door het zout, zou het wel jammer zijn van het geld, maar spullen huren is daar niet mogelijk.
Na terugkomst heb ik de reel in gebruik voor het snoeken en dat bevalt nog steeds goed. Lekker makkelijk die spoelen met verschillende lijnen er op. Zo overstappen van zinkend naar intermediate of drijvend. Met andere woorden erg handig.

Begin deze maand ben ik weer met de snoekset op pad gegaan, helaas zonder resultaat...
Het enige resultaat dat ik had was het kwijt raken van een aantal onderdelen van de reel die de slip moeten maken.
De zoektocht naar dealers in Nederland was bar. Veel winkeliers die wel de "gewone" spullen van Sonik verkochten, maar niets op vliegvisgebied. Gelukkig had ik het doosje nog waar de reel in zat toen ik em kreeg. Het telefoonnummer van Sonik opgezocht en rechtstreeks gebeld met een aardige dame, Jill. Zij inventariseerde welke onderdelen ik miste en zou ze KOSTELOOS naar me toesturen. Vandaag viel het pakketje op de deurmat!
Geweldige service dus, alles wat het me kostte was een telefoontje naar Engeland....

Nu kan ik weer een poos voort. De trip naar Jamaica staat weer voor de boeg, dus kan ie nog een keertje op het zoute water worden gebruikt.

Hulde dus voor deze leverancier! (en nee, ik heb geen aandelen in deze zaak)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Useless

Bij een volgende keer kun je misschien ook iets regelen via Rich Flyfishing. 'k Was daar van de week en zag dat hij oa ook Sonikdealer is.

Herman

Waar zit die?? Heb me op t.oosten van het land geconcentreerd..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Useless

Internetbedrijf met een grote showroom in houten bij utrecht

vliegvisgek

klopt de oude eigenaar jason vriend van mike hier van t,forum heeft diverse te koop voor bar weining geld vist er zelf
ook mee en die vent gooit met gemak 35 tot 40 meter met die hengels echt niet normaal :D :D service schijnt echt top
te zijn en dat voor die prijzen  ::goodjob:: ::goodjob::

Useless

Hoop dat het zo blijft met die service. Sonik is een relatief nieuwe speler op -met name de Engelse- markt. Ze schijnen daar veel te adverteren en veel aan sponsoring te doen om hun producten goed in de markt te zetten. Heb van de week het eea bekeken. Hengels, reels, kleding enz. en 't zag er allemaal prima uit dus misschien wel weer een leuke keuze-uitbreiding in Nederland.