Yellow Peacock Quill Emerger

Started by Ron, July 05, 2013, 18:59:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ron

Yellow Peacock Quill Emerger
Demmon Fly Hook :DGS 900 Bl # 12


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Beertje

Ron,ik vind dat je mooie vliegen bind.Maar plaats ook eens een svs van deze vliegen, zodat de niet zo technisch onderlegde binders ook zo'n vlieg kunnen (na) binden.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

obi-130

beertje dat  kan jij  natuurlijk ook  ;) gewoon een link platsen
maar als er al zo weinig respons op deze vlieg komt
waarom zou je dan al dat werk doen 8) :-X

Ron

Quote from: Beertje on July 06, 2013, 00:14:30
Ron,ik vind dat je mooie vliegen bind.Maar plaats ook eens een svs van deze vliegen, zodat de niet zo technisch onderlegde binders ook zo'n vlieg kunnen (na) binden.

Beerje bedankt dat je de vliegen die ik bind zo mooi vind .
Ik wil best wel een svs maken van de vliegen die ik maak ,maar aangezien dat er weinig respons  op de vliegen steek ik daar geen tijd in om een
svs te maken .

arpad

ik zou het ook wel leuk vinden als ik weet hoe je dat doe .kan ik hem misschien wel nabouwen

Ron

Ik ga van deze vlieg een svs maken ,ik weet niet of het vandaag lukt maar anders staat de svs volgende week hier op de forum  ;).

JB

Ron, die demmon haken bevallen die? Zag via de site troutline.ro dat deze haken wel erg gunstig geprijsd zijn.
Als ze dan ook nog eens stevig zijn ga ik ze zeker bestellen plus wat andere typen haken.
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Ron

Quote from: JB on July 06, 2013, 12:18:08
Ron, die demmon haken bevallen die? Zag via de site troutline.ro dat deze haken wel erg gunstig geprijsd zijn.
Als ze dan ook nog eens stevig zijn ga ik ze zeker bestellen plus wat andere typen haken.

JB het zijn stevige haken en ze zijn licht ,deze haken gebruik ik voor de Parachute vliegen en voor de Emerger .
Voor de droge vliegen gebruik ik deze Hooks D04BL geweldige haak

JB

Mooi, ik ga eens een bestelling doen  :)

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)