Een leuke site om lekker weg te dromen

Started by RiverHunter, May 24, 2013, 17:01:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RiverHunter

Ik heb deze site al jaren in mijn favorieten staan, misschien vinden jullie het ook leuk.

http://flyreelmania.free.fr/

HappyFisherman

I Like ;D

Die van Eikre vind ik het mooist.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

Ik ga voor:  Drop the origin ::goodjob::

Heintje Davids

Yep, een hele leuke site. Je verheerlijken aan allemaal mooie reels die je waarschijnlijk nooit zult hebben maar wat oh zo mooi is om naar te kijken.
Ben een enorme fan van de hubless Backwinders. Prachtig om te zien (vind ik dan he) en uiterst onpraktisch in gebruik. Even zien: je vliegenlijn kan langs het lijnvenster, de reel heeft geen slip, hele lage temperaturen hebben invloed op de teflon kogellagers waardoor het hele spul vast komt te zitten. Kortom, eigenlijk een waardeloze reel maar ik vind ze zo mooi en snap ook niet waarom ik ze gebruik :)
En ik zou ooit nog zo graag zo'n hubless Loop willen hebben, maar ze zijn oh zo zeldzaam en als je er al eentje vindt dan is tie onbetaalbaar mooi. En zo blijft er altijd iets om van te dromen!

jan


Heb eens naar de site gekeken. Leuke speeltjes, maar de mijne staat er niet bij  ::wtf:: .... een Powell Switchback ll




vliegvisserdorian

Die van mij staat er ook niet tussen, maar deze vind ik wel episch:

Gert

Dorian, dat lijkt wel een door de Flintstones gemaakte voorloper van een Ar 't Hart reeltje  :)

Zou er trouwens ook al een Steampunk reeltje bestaan?

Ga ik eens uitzoeken.

Groet,
Gert