Gezocht; vlieghengel bouwer

Started by jeroenV, August 11, 2014, 16:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenV

Hoi iedereen,

Ik ben opzoek naar iemand die een vlieghengel kan afbouwen voor mij.
Ik heb laatst een complete nieuwe #5 vlieghengel in onderdelen gekocht (blanks, rees seat etc.) en de moet nog opgebouwd worden.

Ik zag op youtube leuke filmpkes staan en in principe durf ik het best aan om zelf aan de slag te gaan, maar als er iemand is in de buurt van Den Bosch / Gorinchem die graag een hengel voor me wil opbouwen is, dan heb ik de spulletjes. Het hoeft niet voor niets maar ik wil er ook niet teveel aan uitgeven. Weet of ben je iemand die voor de hobby een vlieghengel voor me wil afbouwen, dan hoor ik het graag!

weerwolf

dat moet je gewoon zelf doen, en eigenlijk onder begeleiding. Je mist wat als je het niet doet.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco de Visser

Jammer dat Speycast/Sexyloops  gebanned is , maar ik kan het ook ;


Zo weer ééntje die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten .

neem de moeite om je er in te verdiepen en bouw hem dan zelf af ...............

::blabla::  ::blabla::  ::blabla::

Kruijff

Quote from: Hilco de Visser on August 11, 2014, 19:43:17
Jammer dat Speycast/Sexyloops  gebanned is , maar ik kan het ook ;


Zo weer ééntje die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten .

neem de moeite om je er in te verdiepen en bouw hem dan zelf af ...............

::blabla::  ::blabla::  ::blabla::

Weer lekker bezig Hilco :)
Gr Ed

weerwolf

ik lees nix fouts hilco, hij wil er toch voor betalen, beter lezen hoor

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco de Visser

Quote from: jeroenV on August 11, 2014, 16:52:13

.s. Het hoeft niet voor niets maar ik wil er ook niet teveel aan uitgeven. Weet of ben je iemand die voor de hobby een vlieghengel voor me wil afbouwen, dan hoor ik het graag!

:-\  :-\  :-\

Hilco de Visser


Patrick(WF)

Ghehehehe o ohw je bent lekker op dreef vanavond Hilco. Maar idd je moet echt beter
lezen. Er staat echt "t hoeft niet voor niks" en hobby's kosten geld, maar kunnen ook
geld opleveren, dus dat is ook geen uitgangspunt om van uit te gaan dat t voor niks moet.  ;)







Dus uhhhh
Groet Patrick

weerwolf

Hilco...............hup ff 10 minuten in de hoek enne handjes op de rug  ;D ;D

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Gerrit72



Straks word je ook gebanned Hilco  ;D

( en gebanned?, zelf opgestapt toch...)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rena

Gewoon zelf afbouwen.
Heb ik ook gedaan en het is echt niet moeilijk.
Nu heb ik mijn tweede hengel gebouwd, een 8'6" #6 en heb ik de smaak meer dan te pakken.
Het is geweldig om te vissen met je eigen gebouwde hengel, en zelf geknoopte vliegen.

Kijk op youtube en google en lees je in.
Probeer het wikkelen eerst een paar keer "droog" en je zal zien dat het beter en beter gaat.
Ik heb wel tien keer wikkelingen verwijderd omdat ik niet tevreden was, maar....
... als je eenmaal de slag te pakken hebt ... Super leuk!

Succes!

TL Peter

jeroenV

Ik neig inderdaad naar zelf proberen, het lijkt mij ook niet heel erg moeilijk om zelf te doen. Ik kan me voorstellen dat er her en der mensen in Nederland wonen die het leuk vinden om een hengel af te bouwen en mij wat tips te geven tijdens de bouw.

Iedereen wil natuurlijk zo goedkoop mogelijk uit zijn, maar ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de 1e rij te zitten. Het leek mij gewoon leuk om via dit forum met een ervaren iemand in contact te komen. Helaas blijk ik de indruk gewekt te hebben ergens een slaatje uit te slaan, ik hoop dat het hiermee duidelijk is dat ik daar niet op uit ben.

John

Heb zelf ook begin dit jaar voor het eerst een hengel afgebouwd. Net zoals Peter (rena) al opmerkte is dat superleuk.
Wil deze winter met numero 2 beginnen....

Voeg me bij de woorden van Peter, gewoon zelf afbouwen.
En als er vragen zijn gewoon onder dit topic posten. Kunnen we je altijd van advies voorzien.

Groet,

John

Hilco de Visser

Quote from: jeroenV on August 12, 2014, 09:39:08
.. Helaas blijk ik de indruk gewekt te hebben ergens een slaatje uit te slaan, ik hoop dat het hiermee duidelijk is dat ik daar niet op uit ben.

Ja, dat is nu duidelijk  ::goodjob::