Vliegvisbeurs Charleroi

Started by Wiel Slovenië, January 03, 2014, 22:40:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wiel Slovenië

Ben eens curieus wie er eind deze maand allemaal naar Charleroi gaan............... :)

Koen


FSCHAMP

Ik zal er bijna zeker zijn tenzij mijn rug iets anders zegt, ben nl. 4 weken geleden van Hernia geopereerd (al voor de 2de keer in mijn leven).

Alle vorige edities ben ik er geweest ofwel als toeschouwer of wel als binder op de stand van Allfish.

Het is zeker een beurs, die de moeite waard is, alleen is het er meestal heel druk omdat er zoveel vliegvissers vanuit binnen en buitenland naar toe gaan.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Jan Damman

Als het weer het toelaat dan gaan we, vismaatje Henk ( Doema ) en ik.

Druk is niet zo erg, ik ervaar de beurzen in Belgie als zeer gezellig.
Het is onvoorstelbaar dat ze dit in Nederland niet ieder jaar voor elkaar krijgen, en dan niet te vergeten dat de beurs in Charleroi gratis toegang en gratis parkeren is.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

weerwolf

misschien, we zijn al wel in overleg, denk het wel

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Lijkt me al jaren een leuke beurs, maar vind het alleen in een auto toch te ver en te duur... Ondanks dat de entree nul-kost....


Sieger

Th vd Poll

Als de weersomstandigheden het toelaten ben ik er.

Nootjez

Ik ben er ook. Is een heel mooie beurs waar je uuuuuren kan rondslenteren :)

HappyFisherman

Zoals het er nu uitziet ben ik er ook met een paar visvriendjes :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger



Sieger

Sieger

Quote from: Wiel Slovenië on January 03, 2014, 22:40:18
Ben eens curieus wie er eind deze maand allemaal naar Charleroi gaan............... :)

Wanneer ben je er zelf?


Sieger

Canadian_Streamdance

Ik zal er ook zijn op zondag! Super leuke beurs waar wij al jaren naartoe gaan! superveel materiaal, goeie sfeer mooie stands en je kunt er inderdaad uuuuren rondslenteren :D

FSCHAMP

Ik ben er op zaterdag, immers dan heb je de grootste keus.  Op zondag zijn er al dikwijls heel veel zaken uitverkocht.  Ik kan het weten want heb zelf samen met iemand daar op de beurs gestaan en soms waren er al een aantal zaken volledig uitverkocht de zaterdagmiddag.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>