Peeters Hengelsport verlaat helaas de Hoofdstad

Started by peter, December 09, 2012, 22:52:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72



Ook mij verbaasd het wel eens hoe je door personeel in een hengelsportzaak wordt geholpen (vooral in de grotere).
Het lijkt mij dat goed personeel, goed bekijkt wat een klant wil en daar zijn handelen op aanpast.
Dat is het meest klantvriendelijk (en verkoopt waarschijnlijk ook het meest).
Soms lijkt het wel of ze alleen ter meerdere glorie van hunzelf in de zaak staan.
Hun kennis blijkt maar al te vaak 'van horen zeggen', of afkomstig uit schreeuwerige bladen.
Over Peeters heb ik overigens geen oordeel (ben er nog nooit geweest).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

#26
Toch zijn er goede uitzonderingen zoals: flyandspin, a&m, van der kolk, hengelsport arnhem en zo zijn er vast nog wel wat. Dat zijn winkels waar je je welkom voelt.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Even een kleine update... Ben vandaag in de winkel geweest en weer een heerlijk bakkie gedaan... Prima geholpen en lekker ge-OH't...

Helaas de knip niet dicht kunnen houden maar ja....

Peeters verhuisd wel naar Hoofddorp, maar is niet overgenomen... sterker nog het is eerder andersom.
Er blijft gewoon een Vliegviswinkel binnen het geheel bestaan, met eigen assortiment en eigen inkoop... Wat mij betreft: Gelukkig maar...

Blijf het zelf wel jammer vinden dat het verder weg is en dat het "kneuterige" er misschien wel afgaat... Maar ik zal er heus af en toe wel komen... ;)


Sieger

peter

#28
Sieger hij is al jaren geleden overgenomen door diegene waar peeters nu heengaat in hoofddorp omdat die zaak niet goed liep  en gaan ze nu daarheen verhuizen om hetr daar nieuw leven in te blazen ,ze krijgen daar een aparte vlieghoek ook om te binden enz
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Klopt bijna Peter... Het pand is van degene die Peeters heeft overgenomen... de winkel niet...

Nou ja, maakt niet uit... hoop dat het op een of andere manier toch een beetje blijft zoals het nu is.... ;)


Sieger

Bone F

Quote from: Troutbuster on December 12, 2012, 13:56:39
Peter, ik deel jou ervaring deels!
Ook ik ben diverde malen te woord gestaan op een manier die wij(Zeeuwen) onbeschoft noemen, echter, toen ik ff duidelijk liet merken uit wat voor (Zeeuws) hout ik gesneden was, ben ik alle verder keren prima vriendelijk en proffessioneel geholpen!

Het is idd wel de toon die de muziek maakt, maar als je het zelfde deuntje meeblaast, zijn er legio muziekstukken die beide partijen goed verdragen! ;)

Gr

Jan
Mooi "gesproken" Jan, een doordenkertje voor een hoop mensen ::agree::

grtn

Frans