Nieuwe forellenvijver H2O in Hattemerbroek geopend

Started by Barry, June 23, 2015, 19:47:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry

Forellenvijver H2O is geopend voor de vissers.

Met een vliegvisvijver (catch & release) weerhaakloos vissen.
En 2 meeneem vijver waar 1 van ook vliegvissen is toegestaan.

Er is ook kleine horeca.
Voor info http://forellenvijver-h2o.com

Groet Barry

Joost S.

Gefeliciteerd Barry, hoop dat het succesvol wordt voor jullie.  ;)


Plantje

Veel succes! Ik kom binnenkort een keer vissen!

Arno

leuke vijvers en mooie sterke vis in topconditie ik ga daar nog vaak komen ::dance:: ::dance:: ::duim:: ::duim::

ben

Tuurlijk, gaan we daar vaak komen, lekker dichtbij, en goed voor de concurrentie, zwart streamertje doet het daar verrassend goed!!! :) :D ;D ::wave::

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hans uut Zwolle

Vanmiddag even wezen kijken, zag er leuk uit,
mooi helder water, goed concept lijkt me.
Volgende week maar eens kijken met een hengeltje in de hand.
Hans

vliegvisgek

super sterke forel in vliegvisvijver  en mooie volle staarten dus zeker aanrader  ::goodjob:: ::goodjob::

Dick


Arno

sterke vis en lekkere ballen (spreek uit eigen ervaring) wat wil een mens nog meer

gr Arno

merijn1982

Mooie heldere en diepe vijvers met sterke vissen! Mooi volle staarten dus dit is genieten! Aanrader!!

Ohh en balletje sate is erg lekker:-)
Tight lines!!

vliegvisgek

vanmorgen van 9 tot 12 gevist had er 13 maatje 6 nogmaals super mooie sterke vis had 8 grote en 5 kleintjes mooie staarten,
kraak helder water alles met booby en streamers gevangen en balletje is zeker lekker arno en merijn ::agree:: ::agree:: ::agree::

Rossie69


vliegvisgek

mooie foto,s henk was ok leuke dag toen  ::agree::

sjoerd

Moeilijke landing en dan op je rug een schepnet!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Menno_siemensma

Quote from: sjoerd on July 13, 2015, 17:19:36
Moeilijke landing en dan op je rug een schepnet!!!! :D :D :D :D :D :D :D
Vis landen op hard mode. :)

Laatst een keer in de sneeuw en wind gestaan, 2 forelletjes gepakt, was niet te doen toen. Het is verder wel prima locatie voor forelputje en mooie vijvers met genoeg ruimte om te vliegvissen. Voor Sjoerd en mij als ik daar ben een 6 km fietsen dus lekker dichtbij :)

Er zijn recentelijk ook dikke bakken van 50+ uitgezet in de grootste vijver dus ook zeker kans op een mooie drill.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje

Ben er onlangs eens langs gereden. Vissen zal er best leuk zijn, maar ik vind de locatie en de opzet verschrikkelijk. Wat een inspiratieloze bassins met wat forellen er in!

Plantje

Ja, is ook zo. Ik werd er gewoon wat mistroostig van.

sjoerd

Quote from: Plantje on May 07, 2016, 12:10:35
Ja, is ook zo. Ik werd er gewoon wat mistroostig van.

Voor hetzelfde geld, kun je dan beter naar de Koperenplas. Heb je echt kans op grote sterke forellen!! En op een hele grote plas, niet te vergelijken met die putjes., waar je de oever moet delen met broodvissers met de werphengel en forellendeeg etc.

Dick

zo is het maar net, sjoerd, oersterke vissen daar

Rossie69

nou dikke boel zo .
jongens van H2o doen het super.

kan het wel mistrozig wezen.
maar ze steken hart en ziel erin.

en elke forelvijver heeft zo zijn locatie.

als ik moet kiezen baggelhuizen of koperen plas.
doe mij maar baggelhuizen.

en zo kunnen we nog wel ff door gaan.


Plantje

Ik zeg niet dat ze hun best niet doen. Ze hebben de locatie volgens mij gewoon niet echt mee

Arno

ach jongens dit is echt zo slecht nog niet en je kunt er mooie vissen vangen en de boys zijn aardig en gastvrij en
als je in de polder gaat vissen vind ik er geen zak aan van die lange kanalen en geen bomen ect ect
ik zeg gewoon eens heen gaan en maak eens een praatje met de jongens van H2O dan zie je wat Henk bedoeld met
ziel en zaligheid ingestopt.
en negatieve reclame hoeft echt niet want ze hebben de boel goed voor elkaar koffie en balletje staan altijd klaar
voor een schappelijke prijs

Gr Arno

merijn1982

Ik vis liever op groter water zoals de berenkuil of koperen plas. Lekker de ruimte! En geen last van deegsmijters.
Tight lines!!