Paars Congo Hair

Started by Mike, January 31, 2014, 19:50:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mike

Hallo,

Ik ben op zoek naar een shop in Nederland die Congo Hair verkoopt.
Onlangs heb ik bij Flytyers Dungeon een flinke berg besteld maar ik moet nu nog een paar zakjes hebben.
Omdat het een beetje weinig is om een bestelling te doen in Amerika, wil ik het graag hier bestellen.
Nou zag ik dat ze bij A&M wel Congo Hair verkopen maar gek genoeg hebben ze geen paars.
Heeft iemand enig idee waar ik paars en zwart kan bestellen ?

Grt, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Beertje

is dat sc hair van A&M niet het zelfde.En dan de kleur denim bleu. Komt in de buurt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Heintje Davids

Voorheen kon je het ook bij GP Flyfishing kopen. Daar heette het GP hair of zoiets. Inmiddels is men gestopt met de shop dus is dat geen optie meer. Binnen Nederland zou ik geen ander weten (behalve A&M). Er is wel een Fins? bedrijf die het verkoopt, ook paars en zwart maar wat de extra kosten zijn weet ik niet (http://www.nordicangler.com/congo-hair-p-958.html)

HappyFisherman

Kan wel een verhaal beginnen over Happy's Indispensible maar da's ook niet paars...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

MarcelN

A&M SC hair lusten ze hier wel ::goodjob:: gaat mooi door het water en die groene sliert bij mijn snoeken is dat dus, wat is het verschil met congo?

FSCHAMP

SC hair is iets stugger dan congohair en is korter van lengte  (letterlijk het antwoord van Manfred)

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MarcelN

Oh oke, bedankt, stugger weet ik niet, is voor mij lang zat 1x dubbel.
Ben er wel te spreken over, de snoek alleen niet ;D

Franky Boy

Daar krijg ik nu paars haar van!
;)
Tenzij de Congo-rivier onlangs naar Nederland is verlegd, lijkt me dit vliegbind- of materiaal-onderwerp in een forumonderdeel over visstekken en vissen in Nederland behoorlijk off-topic (om maar eens een mooie Nederlandse uitdrukking te gebruiken).

merijn1982

Ep fibers bij dyckers. Wel duuder.. maar heben vast paars!!
Tight lines!!

MarcelN

Paars maakt alles verrot, je moet hoogblonde fibers nemen ;D :-X

Mike

Allen bdankt voor de reacties.
Ik koop idd wel wat ep.

Het is idd off topic maar ik kon even geen tpoic vinden over bindmateriaal.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Rossie69

Volgens mij zitten niet alle mods de ganse dag met de lippe an de pc geplakt.

zal vast goed komen. anders een pbtje naar ze toe.

;D

H20 en Ep klopt bij Dyckers ook te koop.

succes.