OVM (nieuw seizoen '13/'14)

Started by Bone F, December 18, 2013, 20:27:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Omdat niemand reageerde op mijn idee om een nieuw OVM topic te starten waag ik het er maar op. Lijkt me ff leesbaarder dan de oude met ......tig posts.
Nu maar wachten op de mooie verhalen, waaronder 1 of meer van mij. :-\

MarcelN

Kort filmpje dan van een guppie.. https://www.youtube.com/watch?v=wxAWPtWd374
Weinig actie die dag, paar andere 'tikken' gehad, maar hield me meer bezig met Perry die nog wat te verwerken had :'( anders was ik wel gaan struinen en wisselen,
het waarschijnlijke topbate had ik in mijn zak, maar dus niet aan toe gekomen, volgende keer beter.
Waarom een nieuw topic? Er staat zoveel info in de oude, maar idd ook veel ge-delete onzin van ex-leden enzo.

Franky Boy

Marcel, waarom dril je niet op de reel?
Met zoveel losse lijn tussen de stenen, kan zoiets verkeerd aflopen.
En zo klein was deze vis nou ook weer niet.

MarcelN

circa 25m lijn eruit, na strippen(in de stripbak) klapte hij/zij onder de kant erop en de lijn waaide uit de bak.
Voor mij was het een guppie hoor, maar Perry zei ook al zoiets, groot voor de nieuwe uitzet :o ik denk da's voor de aalscholvers.

Bone F

Marcel, de laatste keer dat ik een filmpje van je zag (voorjaar '13) was een prima inspiratie voor mij en maakte het OVM seizoen '13 super voor mij! Delen dus in de ruimste zin van het woord! ::klappen::
Deze keer ook weer met je telefoon of heb je inmiddels een cameraatje?

MarcelN

Dit is de GoPro 3+ Black Ed. maar het is dus allemaal 1080, vreemd dat die links 720 geven ???

Koen

ken je instellen op youtube, maar standaard kiest ie altijd deze. je moet ff op dat wieltje klikken, dan kun je hogere kiezen :)

Rene V.

http://i1220.photobucket.com/albums/dd450/ReneV1/DSCN1149_zps6425fabc.jpg

De eerste van dit seizoen,niet groot maar wel vis.Beetje waaierig vandaag  :)

Groet Rene V.

MarcelN

hehe wat een schatje, bikkel! ::goodjob::

Mike

Jammer dat het filmpje in het midden ophoudt, ik zie altijd graag het hele proces.

Je bent wel iemand die ook stevig drilt, daar hou ik wel van. ::goodjob::
Ik wordt altijd een beetje moe van die lui die 10 min lang een vis staan te drillen met een amper trillend topje  :-\
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

MarcelN

Komt goed, dit was zelfs een hele straffe pook Sage One met 3X tippie, maar in de toekomst gaan er hele leuke opnames komen en speciaal voor Franklin ook mét de aanbeten! Da's niet zo moeilijk met op zicht vissen/jagen.
Met deze huidige visserij heb je 10 accu's en 300GB nodig ;D

Bone F

Quote from: MarcelN on December 21, 2013, 18:31:22
Komt goed, dit was zelfs een hele straffe pook Sage One met 3X tippie, maar in de toekomst gaan er hele leuke opnames komen en speciaal voor Franklin ook mét de aanbeten! Da's niet zo moeilijk met op zicht vissen/jagen.
Met deze huidige visserij heb je 10 accu's en 300GB nodig ;D

Of een zonnepaneel op je rug!

Rick


MarcelN

Ik niet, Daan is jarig (10) helaas.....succes!

Rick

Thanx,  gefeliciteerd... ::wave::

Hidde

Was druk gister.. Te druk bijna, en ook te mooi weer .
2 weken terug was er duidelijk meer activiteit in het water, werd nu ook maar weinig gevangen vond ik.
Verder sowieso een minder dagje.. Sta je in  vol ornaat gereed om je hengel op te tuigen is je koker leeg.. Heen en weer naar huis dus.. Uur later het water in, redelijk nieuw pak lek..4 uur zwiepen, geen stootje...

Rick

Oh was jij dat..  Met de Transporter bus, toch?   Volgens mij hebben we nog gesproken op het dammetje..  Over de hengel van je vrouw/ vriendin waar ik bijna op ging staan... 8)

Wij hebben in ieder geval ook niks kunnen scoren.. :'(

Hidde

ik rij in een transporter ja , lekker busje!!!
en die meid die erbij was was mijn zus.., die voorlopig nog beter vist dan ik.. ::wtf::

Rick

Oh, je zus.. :o  Sorry voor het misverstand.. 

Transporter is niks mis mee, ik heb er ook 1..  Maar die is alleen voor zakelijk gebruik.
Wij waren al jaloers op je met een vriendin die ook vist, maar een zus kan natuurlijk ook... ::goodjob::

Hidde

Maar jullie hadden ook niks dus.. Zus hoorde verhalen dat de dag ervoor er wel goed gevangen was.. Is het ovm zo veranderlijk per dag?

Rick

Voor ons is het niet erg veranderlijk..  wij vangen eigenlijk nooit wat.. ::hulp::


Rene V.

Er is gisteren ook nog een lichaam gevonden.Bron:Radio Rijnmond.Vandaag verder onderzoek door politie.

Rene V.

MarcelN

Gaat weer lekker dan, in regio denhaag ook al 2, meestal waren ze al niet zo fris dus....
Ik hoop dat er geen troep het meer in is gespoeld.
http://www.rijnmond.nl/nieuws/10-01-2014/dode-man-gevonden-bij-oever-oostvoornse-meer

Koen

ja, patroontje voor een lijk-streamer heb ik ook niet ... :P